カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The One~ The Chainsmokers

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You know, I'm sorry

 

ごめんね

 

 

 

 

I won't make it to your party

 

キミのパーティーには行けそうにない

 

 

 

 

Got caught up in my own selfishness

 

僕のわがままに巻き込んでしまって

 

 

 

 

It won't let me be a part of this

 

僕をその一部にしてくれなかった

 

 

 

 

And I know I've started

 

気づいてるよ

 

 

 

 

Drifting off every second

 

だんだん離れて行ってることに

 

 

 

 

I can't wait to leave as soon as I arrive

 

僕は待つことが出来なくて、すぐに去りたくなるんだよ

 

 

 

 

I count the seconds

 

時間を気にしてるんだ

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

  

 

 

 

Down and down we go

 

僕達は落ちていく

 

 

 

 

We'll torch this place we know

 

僕達が知ってるこの場所を灯すんだ

 

 

 

 

Before one of us takes a chance

 

どちらかがチャンスを掴むんだ

 

 

 

 

And breaks this

 

この関係を終わらす前に

 

 

 

 

I won't be the one

 

僕はたった一つの存在にはなれないんだ

 

 

 

 

No, I won't be the one

 

キミにとってかけがえのない存在に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know it's pathetic

 

可哀想なのはわかってる

 

 

 

 

Fuck it yeah, I said it

 

”クソッタレ”そう言ったんだ

 

 

 

 

Tried to tell it like it is

 

ありのままにそう言ったんだ

 

 

 

 

There's a chance that I'll regret it, so

 

後悔するだろうけど

 

 

 

 

Let's go, let's end this

 

もう、終わらせよう

 

 

 

 

I delete before I send it

 

そう送る前に消したんだ

 

 

 

 

And we can play pretend

 

僕達は演じることが出来るんだよ

 

 

 

 

Like we haven't reached the end yet

 

まだ、終わってないかのようにね

 

 

 

 

 

 

 

Down and down we go

 

僕達は落ちていく

 

 

 

 

We'll torch this place we know

 

僕達が知ってるこの場所を灯すんだ

 

 

 

 

Before one of us takes a chance

 

どちらかがチャンスを掴むんだ

 

 

 

 

And breaks this

 

この関係を終わらす前に

 

 

 

 

I won't be the one

 

僕はたった一つの存在にはなれないんだ

 

 

 

 

No, I won't be the one

 

キミにとってかけがえのない存在に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You know, I'm sorry

 

分かるだろ、ごめんね

 

 

 

 

I'm sorry

 

ごめんね

 

 

 

 

No, I won't be the one

 

僕はかけがえのない存在にはなれないんだ

 

 

 

 

No, I won't be the one

 

キミにとって、たった一人の存在に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow