カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Free In The Knowledge~ The Smile

 



 

Free in the knowledge

知識の自由

 

That one day this will end

いつか、これは終わるという

 

Free in the knowledge

知識の自由

 

That everything is change

全ては変わっていくという

 

And this

そしてこれは

 

Was just a bad moment

ただ、悪い瞬間だったんだ

 

We were fumbling around

僕達は手探りで探し回って

 

But we won't get caught like that

でも、僕達はそんな風に捕まらないよ

 

Soldiers on our backs

背中に兵士たちが

 

We won't get caught like that

僕達はそんな風に捕まりはしないよ

 

 

 

A face using fear to try to keep control

恐怖で支配を保とうとする顔だね

 

But when we get together, well then, who knows

でも、僕達が一緒なら誰がわかるんだ

 

If this

もしもこれが

 

Was just a bad moment

ただ悪い瞬間だったら

 

We were fumbling around

僕達は手探りで探し回ってたんだ

 

 

 

But we won't get caught like that

でも、僕達はそんな風に捕まらないよ

 

Soldiers on our backs

背中に兵士たちが

 

We won't get caught like that

僕達はそんな風に捕まりはしないよ

 

I talk to the face in the mirror

鏡の中の顔に話しかけるんだ

 

But he can't get through

でも、彼には通じないらしい

 

I said it's time that you deliver

そろそろ成し遂げる時だって言っただろ

 

'Cause we see through you

だって、キミを見ればわかるんだ

 

 

 

I talk to the face in the mirror

鏡の中の顔に話しかけるんだ

 

But he can't get through

でも、彼には通じないらしい

 

Turns out we're in this together

結局のところ、僕達は一緒さ

 

Both me and you

キミも僕もね

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow