カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lost Me~ Giveon

 

 

 

 

Was it all my fault?

全て、僕のせいだったの?

 

Maybe one day, I'll grow

でもいつの日か、成長すると思うんだ

 

I'm not fixin' what broke us

僕達の壊れた関係を修復するつもりはない

 

Instead, I'm

その代わりに

 

In this ride and I barely know her

この旅路に着くんだ、僕は彼女をほとんど知らない

 

But she already know what it is

でも彼女はそれが何を意味してるかわかってるんだ

 

I'm not lookin' for the one

僕は運命の人を探してるわけじゃなくて

 

Later, but for now I'm havin' fun

もっと先にあるかもしれないんだ、でも今は楽しんでるだけ

 

I'm done 'cause I always get hurt

諦めたんだ、いつも傷ついてしまうから

 

Won't be here for long

ここには長く居たくないんだ

 

Baby, you can hate me if you want

ベイビー、僕のことを嫌いになってもいい

 

But now, I gotta put myself first

でも今は、自分のことを一番に考えないといけないよ

 

We can kiss, we can touch and do it often

僕達はキスもできる、触れ合うことも、何回もできるんだ

 

But if you're here lookin' for love, that's when you lost me

でももしも、キミが愛を探そうとするのなら僕を失うことになるんだ

 

We can kiss, we can touch and do it often

僕達はキスもできる、触れ合うことも、何回もできるんだ

 

But if you're here lookin' for love, that's when you lost me

でももしも、キミが愛を探そうとするのなら僕を失うことになるんだ

 

 

 

Nights spent all alone

孤独で夜を過ごして

 

Won't be here for long

ここには長く居ないだろう

 

Put your number in my phone, but don't save it

キミの番号は入れたけど登録はしないんだ

 

Visit once or twice and then you made assumptions

一度か二度会えば、キミは期待するだろう

 

Thinkin' it was more

これからこんな機会がもっと増えるだろう

 

Now you're understandin' that it all meant nothin'

でももうキミは理解したよね

 

To me, yeah

僕にとっては無意味だって

 

 

 

I'm not lookin' for the one

僕は運命の人を探してるわけじゃなくて

 

Later, but for now I'm havin' fun

もっと先にあるかもしれないんだ、でも今は楽しんでるだけ

 

I'm done 'cause I always get hurt

諦めたんだ、いつも傷ついてしまうから

 

Won't be here for long

ここには長く居たくないんだ

 

Baby, you can hate me if you want

ベイビー、僕のことを嫌いになってもいい

 

But now, I gotta put myself first

でも今は、自分のことを一番に考えないといけないよ

 

We can kiss, we can touch and do it often

僕達はキスもできる、触れ合うことも、何回もできるんだ

 

But if you're here lookin' for love, that's when you lost me

でももしも、キミが愛を探そうとするのなら僕を失うことになるんだ

 

Lost me, lost me, lost me

僕を失うことになるんだ

 

 

 

It wasn't all my fault

全て、僕のせいじゃなかった

 

Just thought I'd let you know

それをただ、キミに伝えようとした時

 

Somethin's gotten into me

何かが変わったんだ

 

Ever since you let me go

キミが僕を手放してから

 

No matter how good you think somebody is

どれだけいい人だって思っても

 

Always protect your heart

常に自分の心を守るんだ

 

There's no such thing as a perfect relationship

所詮、完璧な関係なんてないから

 

Because there's no such thing as perfect people

だって、完璧な人間がいないことからわかるでしょ

 

So just learn from it and move forward

だから、そこから学んで前に進むんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow