カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Peace~ Sam Smith feat Yebba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I see you in the morning

 

今朝、キミを見たんだ

 

 

 

 

Feel your fingers in my hair

 

指にキミの髪を感じるよ

 

 

 

 

Sometimes I still pretend you're there

 

時々、キミがそこに居るフリをするんだ

 

 

 

 

In hits me without warning

 

キミが居なくても急にハッとするんだ

 

 

 

 

Your reflection walking by

 

キミの姿が通り過ぎるのを見て

 

 

 

But I know it's only in my mind

 

でも、それは僕の心の中でだけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

Will you show me the piece of my heart I've been missing?

 

僕の無くしたハートの欠片を見せてくれないか?

 

 

 

 

Won't you give me the part of myself that I can't get back?

 

取り戻せない僕の一部を返してくれないか?

 

 

 

 

Will you show me the piece of my heart I've been missing?

 

僕の無くしたハートの欠片を見せてくれないかな?

 

 

 

 

'Cause I'd kill for you

 

だって、僕はキミのためなら何でもするから

 

 

 

 

And darling you know that

 

なあ、わかってるだろ?

 

 

 

 

So I'll light up a cigarette

 

火を点けて

 

 

 

 

I'll drink it down 'til there's nothing left

 

何も残らなくなるまで飲み干す

 

 

 

 

'Cause I sure can't get no sleep

 

だって、眠れないだろうから

 

 

 

 

And lord knows there's no relief

 

神様は知ってるんだ、救いなんかないって

 

 

 

 

You held my heart in your fingertips

 

指先で僕の心を掴んでるキミ

 

 

 

 

So now I drown in my bitterness

 

だから、僕は自分なりの怒りを紛らわしてるんだ

 

 

 

 

Oh, I can't get no sleep

 

眠ることが出来ないんだ

 

 

 

 

And I sure won't, I sure won't find no peace

 

平穏なんて見つかりっこない

 

 

 

 

No peace

 

落ち着かないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

All that I am asking

 

僕が望んでいるのは

 

 

 

 

Is for a little clarity

 

少しの愛なんだ

 

 

 

 

That's all that really matters to me

 

それこそが僕にとって本当に大切だから

 

 

 

 

In and out of focus

 

ハッキリしたり、ボンヤリしたり

 

 

 

 

Tears are in my eyes

 

目が涙で溢れてる

 

 

 

 

We're burning down the bridges this time

 

僕達にはもう後がないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Will you show me the piece of my heart I've been missing?

 

僕の無くしたハートの欠片を見せてくれないか?

 

 

 

 

Won't you give me the part of myself that I can't get back?

 

取り戻せない僕の一部を返してくれないか?

 

 

 

 

Will you show me the piece of my heart I've been missing?

 

僕の無くしたハートの欠片を見せてくれないかな?

 

 

 

 

'Cause I'd kill for you

 

だって、僕はキミのためなら何でもするから

 

 

 

 

And darling you know that

 

なあ、わかってるだろ?

 

 

 

 

So I'll light up a cigarette

 

火を点けて

 

 

 

 

I'll drink it down 'til there's nothing left

 

何も残らなくなるまで飲み干す

 

 

 

 

'Cause I sure can't get no sleep

 

だって、眠れないだろうから

 

 

 

 

And lord knows there's no relief

 

神様は知ってるんだ、救いなんかないって

 

 

 

 

You held my heart in your fingertips

 

指先で僕の心を掴んでるキミ

 

 

 

 

So now I drown in my bitterness

 

だから、僕は自分なりの怒りを紛らわしてるんだ

 

 

 

 

Oh, I can't get no sleep

 

眠ることが出来ないんだ

 

 

 

 

And I sure won't, I sure won't find

 

平穏なんて見つかりっこないんだ

 

 

 

 

I used to find comfort in your arms

 

キミの腕の中は心地よかった

 

 

 

 

Caught up in the wonder of your charms

 

キミの魅力に夢中だったんだ

 

 

 

 

I'll cry for you, I'll cry for you

 

キミのために呼ぶんだ

 

 

 

 

I'd lie for you, I'd lie for you

 

キミのために嘘をつく

 

 

 

 

But I don't even know you anymore

 

でも、もうキミは知らないかもしれないけど

 

 

 

 

 

 

 

So I'll light up a cigarette

 

火を点けて

 

 

 

 

I'll drink it down 'til there's nothing left

 

何も残らないまで飲み干す

 

 

 

 

'Cause I sure can't get no sleep

 

だって、眠れないだろうから

 

 

 

 

And lord knows there's no relief

 

神様は知ってるんだ、救いなんかないって

 

 

 

 

You held my heart in your fingertips

 

指先で僕の心を掴んでるキミ

 

 

 

 

So now I drown in my bitterness

 

だから、僕は自分なりの怒りを紛らわしてるんだ

 

 

 

 

Oh, I can't get no sleep

 

眠ることが出来ないんだ

 
 
 
 

And I sure won't, I sure won't find no peace

 

平穏なんて見つかりっこない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sure won't find no peace

 

平穏なんて見つからない

 

 

 

 

Will you give me the piece

 

欠片をくれないか?

 

 

 

 

Will you give me the piece of my heart?

 

僕の心の欠片をくれないか?

 

 

 

 

Will you give me the piece

 

欠片をくれないか?

 

 

 

 

Will you give me the piece of my heart?

 

僕の心の欠片をくれないか?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow