カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Congrats~ LANY

 

 

 

 

I hope you're throwing a party

パーティーを開いて

 

I hope you're feeling yourself

キミだけ楽しめばいい

 

I know it won't but the icing

リアルじゃないけど

 

On your cake should say

キミのケーキのアイシングでこう書いて欲しい

 

26 going on 12

「12歳見たいな26歳だね」って

 

Round of applause

拍手喝采

 

You got what you want

キミの欲しいものが手に入れられたんだ

 

You broke my fucking heart

キミは僕の心を引き裂いて

 

You tore my world apart

僕の世界を壊して

 

Went so low, I didn't know

僕はこんなに落ちてしまった

 

That you were capable of that

キミにそんな力があったなんて知らなかったよ

 

So here's to all the times

だから、乾杯しよう

 

You made me want to cry

泣きたい気分にさせてくれた全ての時間に

 

Got your way, so celebrate

キミの思い通りになったんだ、だから祝おう

 

And pat yourself on the back

キミの背中を叩いて、言ってあげる

 

 

 

Baby, congrats

ベイビー、おめでとう

 

Congrats

おめでとう

 

 

 

I hope you're popping some bottles

いくつものボトルを開けて

 

I hope you're out on the town

街に出かければいい

 

If I were you I'd be watching

もしも僕がキミの立場なら

 

What I say 'cause

自分の言うことに気をつけるさ、だって

 

What goes around, comes back around

言ったことは自分に返ってくるからね

 

You lie through your teeth

嘘を吐き続けるキミって

 

Tell me how do you sleep?

どうやって眠りにつけるの?

 

 

 

Knowing you broke my fucking heart

キミは僕の心を引き裂いて

 

You tore my world apart

僕の世界を壊して

 

Went so low, I didn't know

僕はこんなに落ちてしまった

 

That you were capable of that

キミにそんな力があったなんて知らなかったよ

 

So here's to all the times

だから、乾杯しよう

 

You made me want to cry

泣きたい気分にさせてくれた全ての時間に

 

Got your way, so celebrate

キミの思い通りになったんだ、だから祝おう

 

And pat yourself on the back

キミの背中を叩いて、言ってあげる

 

 

 

Baby, congrats

ベイビー、おめでとう

 

Congrats

おめでとう

 

 

They say that karma is a bitch

カルマなんてクソだって言うけど

 

I pray to God it really is

僕はカルマがあることを神様に祈ってる

 

 

 

’Cause you broke my fucking heart

だって、キミは僕の心を引き裂いて

 

You tore my world apart

僕の世界を壊して

 

Went so low, I didn't know

僕はこんなに落ちてしまった

 

That you were capable of that

キミにそんな力があったなんて知らなかったよ

 

So here's to all the times

だから、乾杯しよう

 

You made me want to cry

泣きたい気分にさせてくれた全ての時間に

 

Got your way, so celebrate

キミの思い通りになったんだ、だから祝おう

 

And pat yourself on the back

キミの背中を叩いて、言ってあげる

 

Baby, congrats

ベイビー、おめでとう

 

Congrats

おめでとう

 

You hurt me bad

僕を傷つけてくれたね

 

Baby, congrats

ベイビー、おめでとう

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow