カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You & Me~ Marshmello

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、どうかお願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、お願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだよ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doing it on my own

 

自分の力でやるんだよ

 

 

 

 

Doing, doing, doing it on my own

 

自分の力で

 

 

 

 

Doing, doing, doing it on my own

 

やるんだ、やってやるんだよ

 

 

 

 

Doing, doing, doing it on my own

 

やるんだ、自分の力でやってやるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、どうかお願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、お願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだよ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 

 

 

 

(You and me)

 

「君と僕は」

 

 

 

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、お願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだよ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 
 
 
 
 
 
 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、お願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだよ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 
 
 
 
And sometimes we fall in love with people at the wrong time
 
時には、みんなにとってまずい時に僕達は恋に落ちたんだ
 
 
 
Sometime, it's okay, baby (yeah)
 
時にはね、でも大丈夫だよ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Doing it on my own

 

自分の力でやるんだよ

 

 

 

 

Doing, doing, doing it on my own

 

自分の力で

 

 

 

 

Doing, doing, doing it on my own

 

やるんだ、やってやるんだよ

 

 

 

 

Doing, doing, doing it on my own

 

やるんだ、自分の力でやってやるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、どうかお願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、お願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだよ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 

 

 

 

(You and me)

 

「君と僕は」

 

 

 

 

 

 

 

And, baby, just please don't go without me

 

なあ、お願いだから僕を独りにしないでくれよ

 

 

 

 

I'm tried of doing it on my own

 

僕は自分自身のやってることで心が疲れてるんだよ

 

 

 

 

And now I'm stuck here thinking what it could be

 

今ここで、本来あるべき姿を考えて体が動かなくなってしまったんだよ

 

 

 

 

You and me

 

キミと僕は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow