カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One Life~ James Bay

 

 

 

All I wanna be

僕の望むものは

 

Is with you, in your arms

キミといることなんだ、キミの腕に抱かれて

 

In our room, living small in a big house

僕達の部屋で大きな家で小さく暮らしたいよ

 

I've been having dreams

僕はずっと夢みてるけど

 

Have you had them too?

キミも一緒かな?

 

I see me and you

僕にはキミとの姿が想像できるんだ

 

By the door, rushing in from the rain at the back of the again

扉の近くで、雨が降って庭の裏から逃げてくる姿が

 

Do you see that too?

キミも同じものが見える?

 

Forever ain't forever if we're not together

僕達が一緒じゃないなら永遠は永遠じゃないんだ

 

I don't wanna put a lot of pressure on you

キミにプレッシャーを与えたいわけじゃないけど

 

I just wanna tell you, I just wanna tell you

キミに伝えたいんだ

 

Without you I don't know what I'd do

キミがいないと、何をすればいいかわからないんだ

 

 

 

I've only got one life and I want you in it

人生は一度きりだからキミと一緒にいたいんだ

 

Tell me that you'll never let me go

絶対に僕を離さないって言ってよ

 

Oh, bury my body or send it down the river

僕の体を埋めて、それか川へ流してよ

 

I could never do it on my own

僕は独りではできないから

 

 

 

Sometimes I get sad

時々、悲しくなるんだ

 

At the front, at the back

前も後ろも全部

 

In the middle of the happiest moments

一番幸せな瞬間を味わってる最中に

 

'Cause good things can go had, easily

だって、いいことも簡単に悪くなってしまうから

 

So I don't wanna slow down

だからスピードを緩めたくない

 

Wanna jump, wanna fly wanna fall

ジャンプして、飛んで、落ちたいんだ

 

I wanna hit the ground running

地面を蹴って走りたい

 

Do you wanna marry me?

僕と結婚してくれる?

 

 

 

I've only got one life and I want you in it

人生は一度きりだからキミと一緒にいたいんだ

 

Tell me that you'll never let me go

絶対に僕を離さないって言ってよ

 

Oh, bury my body or send it down the river

僕の体を埋めて、それか川へ流してよ

 

I could never do it on my own

僕は独りではできないから

 

 

 

No, life ain't a life, ain't a life, ain't like without you

キミがいないなら、人生は人生じゃないんだ

 

No, life ain't a life, ain't life, ain't a life alone

独りなら、人生は人生じゃないんだ

 

Forever ain't forever if we're not together

僕達が一緒じゃないなら永遠は永遠じゃないんだ

 

I don't wanna put a lot of pressure on you

キミにプレッシャーを与えたいわけじゃないけど

 

I just wanna tell you, I just wanna tell you

キミに伝えたいんだ

 

Without you I don't know what I'd do

キミがいないと、何をすればいいかわからないんだ

 

We only get one try

チャンスは一度だけ

 

I don't wanna miss it

失敗したくないんだ

 

Tell me that you'll never let me go

僕を離さないって言ってよ

 

 

 

I've only got one life and I want you in it

人生は一度きりだからキミと一緒にいたいんだ

 

Tell me that you'll never let me go

絶対に僕を離さないって言ってよ

 

Oh, bury my body or send it down the river

僕の体を埋めて、それか川へ流してよ

 

I could never do it on my own

僕は独りではできないから

 

 

 

No, life ain't a life, ain't a life, ain't like without you

キミがいないなら、人生は人生じゃないんだ

 

No, life ain't a life, ain't life, ain't a life alone

独りなら、人生は人生じゃないんだ

 

Life ain't a life, ain't a life, ain't like without you

キミがいないなら、人生は人生じゃないんだ

 

I could never do it on my own

僕は独りではできないから

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow