カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Moving On~ Adonxs

 

 

I've settled with the truth we are moving on

次に進むって事実を僕は受け入れたんだ

 

Thinking 'bout the days we lost 

僕達が失った日々を考えながら

 

I'm looking at my feet that are moving slow

歩みの遅い僕の足を眺めてた

 

Tryna find some place to rest

休む場所を見つけないと

 

 

 

So let me hold you honey for once like I'm the only one that you desire

だからキミを一度抱きしめたい、キミが求める人みたいに

 

So let me hold you honey for once with no damage then I'll leave you in peace

だから傷つけずにキミを一度抱きしめたんだ、キミを平和な場所に置いていくから

 

I'm fine on my own

僕は独りでも大丈夫

 

Never thought I'd be

考えたこともなかったんだ

 

The one saving tears

涙を堪える方になるなんて

 

I'm fine on my own

僕は独りで大丈夫さ

 

No falling deep

深い関係にはならない

 

For you and me

キミと僕は

 

 

 

Now I'm moving on

そして、僕は次に進んでいくんだ

 

I've settled down with all our days

僕達の日々に整理がついたよ

 

No looking back at my mistakes

自分の過ちを振り返らずに

 

Wondering how I lost myself to you

なんでキミに夢中になったのかを考える

 

I found a way to lose enough

でも方法を見つけたんだ

 

All the tensions that I got

僕の緊張を解く方法を

 

From hearing how much you miss someone new

どれだけキミがその人を恋しがってるかを聞くときの

 

 

 

So let me hold you honey for once like I'm the only one that you desire

だからキミを一度抱きしめたい、キミが求める人みたいに

 

So let me hold you honey for once with no damage then I'll leave you in peace

だから傷つけずにキミを一度抱きしめたんだ、キミを平和な場所に置いていくから

 

I'm fine on my own

僕は独りでも大丈夫

 

Never thought I'd be

考えたこともなかったんだ

 

The one saving tears

涙を堪える方になるなんて

 

I'm fine on my own

僕は独りで大丈夫さ

 

No falling deep

深い関係にはならない

 

For you and me

キミと僕は

 
I've settled down for who I am
 
自分であることを受け入れたんだ
 
 
 
Now I really understand
 
今になって良くわかるよ
 
 
 
Why we never work things out

僕達がなんでうまくいかなかったのか

 

Falling slowly out of love

ゆっくり愛から離れていったんだ

 

Leaving something that I thought

僕はもう離れてる

 

Would be the most wonderful thing

一番素敵だって思ったことから

 

 

 

I'm fine on my own

僕は独りでも大丈夫

 

Never thought I'd be

考えたこともなかったんだ

 

The one saving tears

涙を堪える方になるなんて

 

I'm fine on my own

僕は独りで大丈夫さ

 

No falling deep

深い関係にはならない

 

For you and me

キミと僕は

 

I'm fine on my own

僕は独りでも大丈夫

 
Now I'm moving on
 
僕は次に進むよ
 

I'm fine on my own

僕は独りでも大丈夫

 
Now I'm moving on
 
僕は次に進むよ
 
 

I'm fine on my own

僕は独りで大丈夫さ

 

No falling deep

深い関係にはならない

 

For you and me

キミと僕は

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow