カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Without You~ Avicii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You said that we would always be

 

ずっと一緒に居てくれるって、キミは言ってくれたよね

 

 

 

 

Without you I feel lost at sea

 

キミが居ないと、海の上で迷子になったような気分になるんだ

 

 

 

 

Through the darkness you'd hide with me

 

夜明けが来るまで、キミと2人で耐えるんだ

 

 

 

 

Like the wind we'd be wild and free

 

僕達は風のように自由気ままに生きていく

 

 

 

 

 

 

 

You said you'd follow me anywhere

 

僕がどこに行こうとキミはついて来てくれるって言ったけど

 

 

 

 

But your eyes tell me you won't be there

 

でも、キミの瞳はそうならないって語ってるんだ

 

 

 

 

I've gotta learn how to love without you

 

キミ以外の人を愛すことも学ばないとね

 

 

 

 

I've gotta carry my cross without you

 

キミと別れたら、苦しみと付き合わないといけない

 

 

 

 

Stuck in the middle and I'm just about to

 

まだ何も解決できずに僕は、この場所で

 

 

 

 

Figure it out without you

 

キミ以外の答えを見つけようとしてるんだ

 

 

 

 

And I'm done sitting home without you

 

僕は1人で家にこもってるけど

 

 

 

 

Fuck, I'm gotta out without you

 

だよね、キミが居なくても外に出て行かないと

 

 

 

 

I'm gotta to tear this city down without you

 

キミなしの1人でこの街を引き裂いていって

 

 

 

 

I'm goin' Bonnie and Clyde without you

 

キミとは違う誰かと恋に落ちるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now I'm running away, my dear

 

僕は今もこうして逃げてばかり

 

 

 

 

From myself and the truth fear

 

自分自身と、恐ろしい真実から目を背けて

 

 

 

 

My heart is beating I can't see clear

 

心もこわばって、世界もろくに見えてない

 

 

 

 

How I'm wishing that you were here

 

キミと一緒に居たいのに、その願い方も分からないんだ

 

 

 

 

 

 

 

You said you'd follow me anywhere

 

僕がどこに行こうとキミはついて来てくれるって言ったけど

 

 

 

 

But your eyes tell me you won't be there

 

でも、キミの瞳はそうならないって語ってるんだ

 

 

 

 

I've gotta learn how to love without you

 

キミ以外の人を愛すことも学ばないとね

 

 

 

 

I've gotta carry my cross without you

 

キミと別れたら、苦しみと付き合わないといけない

 

 

 

 

Stuck in the middle and I'm just about to

 

まだ何も解決できずに僕は、この場所で

 

 

 

 

Figure it out without you

 

キミ以外の答えを見つけようとしてるんだ

 

 

 

 

And I'm done sitting home without you

 

僕は1人で家にこもってるけど

 

 

 

 

Fuck, I'm gotta out without you

 

だよね、キミが居なくても外に出て行かないと

 

 

 

 

I'm gotta to tear this city down without you

 

キミなしの1人でこの街を引き裂いていって

 

 

 

 

I'm goin' Bonnie and Clyde without you

 

キミとは違う誰かと恋に落ちるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow