カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hollow~ James Smith

 



youtu.be

 

 

 

 

 

 

Guess I'll never know

 

きっともう、知ることは無くて

 

 

I thought it was impossible

 

ありえないって思ってた

 

 

I used to have it all

 

昔は全部あったのにね

 

 

Down this lonesome road

 

この寂しい道を下るけど

 

 

Ain't no home for my heart to go

 

自分の心が帰る家はないんだ

 

 

I used to have it all

 

昔は全部あったのに

 

 

But you gave me up

 

でも、キミは僕を諦めたんだ

 

 

When it got too much

 

多くを抱え過ぎて

 

 

Yeah you left me here behind

 

そうさ、僕をここに残して行ったんだ

 

 

Without a reason why

 

理由もなくね

 

 

Lost without your love

 

キミ愛を得ることもなく失って

 

 

Falling from above

 

僕は上から落ちて行ってる

 

 

 

 

 

 

 

Will I ever make it out?

 

やり抜けるかな?

 

 

Tell me what I gotta do now?

 

何をすればいいのか教えてくれないか?

 

 

Am I going to see tomorrow?

 

僕は明日会いに行くのかな?

 

 

Can't swallow this sorrow

 

この悲しみは飲み込めないよ

 

 

There ain't no other love around

 

他に愛はないんだ

 

 

I'm running on empty now

 

今、僕は空っぽのまま走ってる

 

 

Am I going to see tomorrow?

 

僕は明日会いに行くのかな?

 

 

Can't swallow this sorrow?

 

この悲しみは飲み込めないよ

 

 

I'm left in the hollow

 

空っぽな穴に残されてしまって

 

 

I'm left in the hollow

 

空っぽな穴に残されてしまったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

Fallen in too deep

 

深くまで落ちてる

 

 

I can't see what's in front of me

 

僕の目の前に何があるのか見えないよ

 

 

I'm so far out of reach

 

もう、手が届かない所まで来てしまったんだ

 

 

Broke me that you would never leave

 

少しずつ僕を壊していく、僕を絶対に話さないって行ってくれたキミ

 

 

Why did I believe?

 

なんで僕は信じなかったのかな?

 

 

Cause you gave me up

 

だって、キミが諦めたからさ

 

 

When it got too much

 

多くを抱え過ぎてて

 

 

Yeah you left me here behind

 

そうさ、僕をここに残して行ったんだ

 

 

Without a reason why

 

理由もなく

 

 

Lost without your love

 

キミ愛を得ることもなく失って

 

 

Falling from above

 

僕は上から落ちて行ってる

 

 

 

 

 

 

 

Will I ever make it out?

 

やり抜けるかな?

 

 

Tell me what I gotta do now?

 

何をすればいいのか教えてくれないか?

 

 

Am I going to see tomorrow?

 

僕は明日会いに行くのかな?

 

 

Can't swallow this sorrow

 

この悲しみは飲み込めないよ

 

 

There ain't no other love around

 

他に愛はないんだ

 

 

I'm running on empty now

 

今、僕は空っぽのまま走ってる

 

 

Am I going to see tomorrow?

 

僕は明日会いに行くのかな?

 

 

Can't swallow this sorrow?

 

この悲しみは飲み込めないよ

 

 

I'm left in the hollow

 

空っぽな穴に残されてしまって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I found my way

 

もしも僕が自分の道を見つけて

 

 

I might love again

 

きっとまた愛せるって思って

 

 

But how long will it take?

 

でも、どれぐらいかかるのかな?

 

 

But if I could choose

 

でも、もしも僕が選べるのなら

 

 

I'd run right back to you

 

キミのところへ戻るんだろうな

 

 

I'd run right back to you

 

キミのところへ

 

 

 

 

 

 

 

If I ever make it out

 

僕はやり抜けるんだろうか?

 

 

Tell me what I gotta do now?

 

何をすればいいのか教えてよ

 

 

Am I going to see tomorrow?

 

僕は明日会いに行くのかな?

 

 

Can't swallow this sorrow?

 

この悲しみは飲み込めないよ

 

 

Will I ever make it out?

 

やり抜けるかな?

 

 

Tell me what I gotta do now?

 

何をすればいいのか教えてくれないか?

 

 

Am I going to see tomorrow?

 

僕は明日会いに行くのかな?

 

 

Can't swallow this sorrow

 

この悲しみは飲み込めないよ

 

 

There ain't no other love around

 

他に愛はないんだ

 

 

I'm running on empty now

 

今、僕は空っぽのまま走ってる

 

 

Am I going to see tomorrow?

 

僕は明日会いに行くのかな?

 

 

Can't swallow this sorrow?

 

この悲しみは飲み込めないよ

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow