カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Kids In Love~ Kygo feat The Night Game

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This is out last goodbye

 

これが僕達にとっての最後の「バイバイ」になったんだ

 

 

 

 

Don't come and find me

 

僕のことを探しに来ないでくれよ

 

 

 

 

So hard to the crowd

 

沢山の人の中、僕を見つけるのはとても難しいよ

 

 

 

 

Please, somebody blind me

 

お願いだから、もう僕を探さないでくれよ

 

 

 

 

Cause I can feel it

 

だって、僕はまだ感じてるんだ

 

 

 

 

I'm still lagging onto every word

 

僕はまだ、言葉では表せないよ

 

 

 

 

My heart is beating

 

僕の心は鳴ってるよ

 

 

 

 

And I'm sorry that left you hurt

 

そして、僕がキミの心から離れたことを謝るよ

 

 

 

 

 

 

 

We were kids in love

 

僕達はまるで子供の恋愛のように愛し合っていんだ

 

 

 

 

And then we grew up

 

僕達は一緒に育った仲だね

 

 

 

 

But won't you hold me close tonight

 

でも、僕は今夜キミと一緒に過ごせないんだ

 

 

 

 

Like we're kids in love

 

僕達は子供の恋愛のように愛し合っていたんだ

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の時の恋愛みたいに

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の頃の愛のように

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の時の恋愛みたいに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We were kids in love

 

僕達は子供の時のように恋に落ちていたんだ

 

 

 

 

We were kids in love

 

子供の時のように恋に落ちたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Engine on in drive

 

エンジンをかけてドライブに出るんだ

 

 

 

 

Running for hours

 

何時間も走り続けて

 

 

 

 

Slowly, we twist the knife in

 

ゆっくりと、僕達はナイフに切り裂かれるように離れて行って

 

 

 

 

Folding like towers

 

2人は別々の道に進むんだ

 

 

 

 

And I can feel it

 

僕はまだ感じてるんだ

 

 

 

 

And we're running out of hope tonight

 

でも、僕達の夜の希望は尽きてしまったんだ

 

 

 

 

I hear you beating

 

呼吸が聞こえるんだ

 

 

 

 

As we're hanging on to you and I

 

僕達が酔ったあの時みたいにね

 

 

 

 

 

 

 

We were kids in love

 

僕達はまるで子供の恋愛のように愛し合っていんだ

 

 

 

 

And then we grew up

 

僕達は一緒に育った仲だね

 

 

 

 

But won't you hold me close tonight

 

でも、僕は今夜キミと一緒に過ごせないんだ

 

 

 

 

Like we're kids in love

 

僕達は子供の恋愛のように愛し合っていたんだ

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の時の恋愛みたいに

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の頃の愛のように

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の時の恋愛みたいに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maybe I could cope if I could hold you

 

恐らく僕がもしもキミを抱きしめたら、やり直せる気がするよ

 

 

 

 

We were kids in love

 

だって、僕らはまるで子供の時のように恋に落ちていたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One last time, one last time

 

これが最後の時間だよ、最後の時間だ

 

 

 

 

And wherever you go, I'll just hold you forever

 

キミがどこへ行っても、僕はキミのことを離したくないよ

 

 

 

 

Maybe I could cope if I could hold you

 

恐らく僕がもしもキミを抱きしめたら、やり直せる気がするよ

 

 

 

 

We were kids in love

 

だって、僕らはまるで子供の時のように恋に落ちていたんだ

 

 

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の時の恋のように

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の時の恋のように

 

 

 

 

Kids in love

 

子供の時の愛のようにね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow