カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Do You Miss Me Much~ Craig David

 

 



 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが恋しいかい?

 

 

Oh, when it's cold and we can't touch

 

ねえ、寒くて触れ合えない時

 

 

Do you miss the way

 

キミは恋しいのかな?

 

 

When we used to lay in bed all day

 

一日中ベッドで一緒に転がってた日々が

 

 

Do you miss the times

 

キミは恋しいかな?

 

 

We'd be making love 'til the sunlight

 

日の出まで愛し合ったあの時間が

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが恋しい?

 

 

Do you, do-do you, do you miss me much

 

僕のことが恋しいかい?

 

 

 

 

 

 

 

Stood outside an open door

 

開いたドアの前に立ってる?

 

 

Should I run inside?

 

走って中に入るべきかな?

 

 

Should I make a move, ooh yeah

 

行動を起こすべきかな?

 

 

Locked inside an empty space

 

空っぽな場所に閉じ込められる

 

 

When I close my eyes all I see is your face

 

目を閉じると目に浮かぶのはキミの顔で

 

 

I close my eyes but I just can't sleep

 

目を閉じても眠れないんだ

 

 

No, I just can't sleep, no no

 

いいや、僕は眠れないんだよ

 

 

I keep my pride but I don't know why

 

なんでなのかわからないけどプライドが邪魔をするんだ

 

 

'Cause I don't know what is on your mind

 

だって、キミが何を思ってるのかがわからないから

 

 

 

 

 

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが恋しいかい?

 

 

Oh, when it's cold and we can't touch

 

ねえ、寒くて触れ合えない時

 

 

Do you miss the way

 

キミは恋しいのかな?

 

 

When we used to lay in bed all day

 

一日中ベッドで一緒に転がってた日々が

 

 

(Ooh yeah)

 

 

 

 

Do you miss the times

 

キミは恋しいかな?

 

 

We'd be making love 'til the sunlight

 

日の出まで愛し合ったあの時間が

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが恋しい?

 

 

Do you, do-do you, do you miss me much

 

僕のことが恋しいかい?

 

 

 

 

 

 

Do you, do-do you (ooh yeah)

 

恋しい?

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが

 

 

Do you, do-do you

 

キミは

 

 

Do you miss me, me

 

キミは僕のことが恋しい?

 

 

Do you, do-do you 

 

恋しい?

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが

 

 

Do you, do-do you

 

キミは

 

 

Do you miss me, me

 

キミは僕のことが恋しい?

 

 

 

 

 

 

 

You know where you should be, if you miss me much

 

もしも、僕のことが恋しいのなら自分のいるべき場所がわかるだろ?

 

 

You could be home with me, if you miss me much

 

僕のことが恋しいのなら、僕と一緒に心地よくなれるさ

 

 

Holding you, holding me

 

キミを抱きしめるから、僕を抱きしめて欲しいよ

 

 

If you're missing me, come back now

 

もしも、僕のことが恋しいのなら、戻ってきて欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが恋しいかい?

 

 

Oh, when it's cold and we can't touch

 

ねえ、寒くて触れ合えない時

 

 

(Tell me right now)

 

(教えてよ)

 

 

Do you miss the way (Ooh ah)

 

キミは恋しいのかな?

 

 

When we used to lay in bed all day

 

一日中ベッドで一緒に転がってた日々が

 

 

(Lay in all day)

 

(一日中)

 

 

Do you miss the times (yeah)

 

キミは恋しいかな?

 

 

We'd be making love 'til the sunlight

 

日の出まで愛し合ったあの時間が

 

 

(Love to the sun, to the sun rise)

 

(日の出まで愛し合ったこと)

 

 

Do you miss me much

 

僕のことが

 

 

Do you, do-do you (do you miss me much)

 

キミは

 

 

Do you miss me much

 

キミは僕のことが恋しい?

 

 

Do you, do-do you, do you miss me much

 

僕のことが恋しいかい?

 

 

Do you, do-do you, do you miss me, me

 

僕のことが

 

 

Do you, do-do you, do you miss me much

 

僕のことが恋しいかい?

 

 

Do you, do-do you, do you miss me much

 

キミは僕のことが恋しいかな?

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow