カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Surefire~ John Legend

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Can you just stay through the night?

 

キミはただ、夜を過ごせるかい?

 

 

Turn down the bed and the blinds

 

ベッドに潜って目を閉じるんだ

 

 

Before you turn around

 

キミが振り向く前に

 

 

Can you just stay through the night?

 

キミはただ、夜を過ごせるかい?

 

 

Let me breathe you in 'til gravity bends

 

重力が曲がるまでの間、キミを吸い込ませて欲しい

 

 

And we fall through the hole in the light

 

そして、僕達は光の穴に落ちて行くんだ

 

 

Make this our Kingdom

 

僕達の王国を作るんだよ

 

 

Somewhere where good love conquers and not divides

 

愛が征服して分裂することのない何処かで

 

 

 

 

 

 

 

Cause I may not know a lot of things but

 

だって、僕は沢山のことは知らないけど

 

 

I feel it in my chest

 

胸の中では感じるんだ

 

 

Know I won't let the blue flame die

 

僕は青い炎を死なせないから

 

 

We can't lose hope just yet

 

僕達の希望はまだ失えないよ

 

 

'Cause it's once, just once in a lifetime

 

だって、人生はたった一回だから

 

 

And we're scared to love but it's alright

 

僕達は愛することを恐れてるけど、大丈夫さ

 

 

I may not know a lot of things but

 

僕は沢山のことを知らないかもしれないけど

 

 

I know that we're surefire, yeah

 

僕達が絶対うまく行くって分かるんだ

 

 

Know that we're surefire, yeah

 

僕達が絶対うまく行くって分かるんだ

 

 

 

Can't keep this bed warm on the left side

 

ベッドの左側を暖かくしておくのは出来ないから

 

 

When something is cold as a goodbye

 

何かが「さよなら」って言うように冷たい時は

 

 

Why don't you turn around?

 

なんでキミは振り向いてくれないのかな?

 

 

Ignore all that shit from the outside

 

外からの意見は無視してよ

 

 

The world is a nightmare

 

世界は悪夢なんだ

 

 

Wake up and stay here

 

起きてここにいて欲しいよ

 

 

Let me be on your side

 

キミのそばにいさせて欲しいんだ

 

 

We'll make this our Kingdom

 

僕達の王国を作るんだよ

 

 

Somewhere where good love conquers and not divides

 

愛が征服して分裂することのない何処かで

 

 

 

 

 

 

 

And oh my, oh my, oh my, oh my God

 

ねえ、神様

 

 

I'm so, I'm so, I'm so tired of fighting

 

僕は疲れたんだ、戦うことに

 

 

Let go, give in, let go and give up. oh

 

忘れて、折れて、諦めるんだ

 

 

I may not know a lot of things but

 

僕は沢山のことを知らないかもしれないけど

 

 

I feel it in my chest

 

胸の中では感じるんだよ

 

 

Know I won't let the blue flame die

 

僕は青い炎を死なせないから

 

 

We can't lose hope just yet

 

僕達の希望はまだ失えないよ

 

 

'Cause it's once, just once in a lifetime

 

だって、人生はたった一回だから

 

 

And we're scared to love but it's alright

 

僕達は愛することを恐れてるけど、大丈夫さ

 

 

I may not know a lot of things but

 

僕は沢山のことを知らないかもしれないけど

 

 

I know that we're surefire

 

僕達が絶対うまく行くって分かるんだ

 

 

 

 

 

 

 

And oh my, oh my, oh my, oh my God

 

ねえ、神様

 

 

I'm so, I'm so, I'm so tired of fighting

 

僕は疲れたんだ、戦うことに

 

 

Let go, give in, let go and give up. oh

 

忘れて、折れて、諦めるんだ

 

 

I may not know a lot of things but

 

僕は沢山のことを知らないかもしれないけど

 

 

I feel it in my chest

 

胸の中では感じるんだよ

 

 

If we just let the blue flame die

 

もしも、僕達が青い炎を死なせたら

 

 

The devil wins this bet

 

この賭けは悪魔の勝ちだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh it's once, just once in a lifetime

 

だって、人生はたった一度だから

 

 

And you're scared to love but it's alright

 

キミは愛することを恐れてるけど、大丈夫さ

 

 

I may not know a lot of things but

 

僕は沢山のことを知らないかもしれないけど

 

 

I know that we're surefire

 

僕達が絶対うまく行くって分かるんだ

 

 

Know that we're surefire

 

僕達は上手くいくんだ

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

DJ ZIPPERS / !Tunes 2017 Top Download PV (3DVD)
価格:2484円(税込、送料別) (2018/10/31時点)

楽天で購入

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow