カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fire On Fire~ Sam Smith

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

My mother said I'm too romantic

 

お母さんは僕がロマンチック過ぎるって言うんだ

 

 

She said, "you're dancing in the movies"

 

彼女は踊ってるつもりなのって言ってきたんだよ

 

 

I almost started to believe her

 

もう少しでお母さんを信じるところだった

 

 

Then I saw you and I knew

 

そして、キミを見て思ったんだ

 

 

Maybe it's cause I got a little bit older

 

きっと僕が歳を取ったからなのかもしれないね

 

 

Maybe it's all that I've been though

 

きっとそれが僕の経験してきたことなんだ

 

 

I'd like to think it's how you lean on my shoulder

 

キミがどれほど僕を頼りにして

 

 

And how I see myself with you

 

そして、僕がキミと居る時どう見えてるのかを考えたいんだ

 

 

I don't say a word

 

言葉にはしないけど

 

 

But still, you take my breath and steal the things I know

 

でも、まだキミは僕の息を奪って僕の知ってることを盗むんだ

 

 

There you go, saving me from out of the cold

 

そこでキミは僕を寒さから救ってくれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Fire on fire would normally kill us 

 

情熱はいつも僕達を台無しにするんだ

 

 

But this much desire, together we're winners

 

でも、この強い願望は共にあって、2人を勝者にしてくれるんだよ

 

 

They say that we're out of control and some say we're sinners

 

みんなは僕達のことをイカれた罪人だって言うけど

 

 

But don't let them ruin our beautiful rhythms

 

でも、彼らに僕達の美しい旋律を邪魔させないよ

 

 

'Cause when you unfold me and tell me you love me

 

だって、キミが僕の目を見て愛してるって

 

 

And look in my eye

 

明かしてくれた時

 

 

You are perfection, my only direction

 

キミは完璧なんだ、キミしか見えないよ

 

 

 

It's fire on fire, mmm

 

情熱的さ

 

 

It's fire on fire

 

情熱的なんだ

 

 

When we fight, we fight like lions

 

ケンカする時はライオンのように喧嘩するんだ

 

 

But then we love and feel the truth

 

でも、その後は愛し合って真実を感じるんだ

 

 

We lose our minds in a city of roses

 

僕達はバラの街で正気を失うんだ

 

 

We won't abide by any rules

 

僕達はどんなルールにも縛られないよ

 

 

I don't say a word

 

言葉にはしないけど

 

 

But still, you take my breath and steal the things I know

 

でも、まだキミは僕の息を奪って僕の知ってることを盗むんだ

 

 

There you go, saving me from out of the cold

 

そこでキミは僕を寒さから救ってくれるんだ

 

 

Fire on fire would normally kill us 

 

情熱はいつも僕達を台無しにするんだ

 

 

But this much desire, together we're winners

 

でも、この強い願望は共にあって、2人を勝者にしてくれるんだよ

 

 

They say that we're out of control and some say we're sinners

 

みんなは僕達のことをイカれた罪人だって言うけど

 

 

But don't let them ruin our beautiful rhythms

 

でも、彼らに僕達の美しい旋律を邪魔させないよ

 

 

'Cause when you unfold me and tell me you love me

 

だって、キミが僕の目を見て愛してるって

 

 

And look in my eye

 

明かしてくれた時

 

 

You are perfection, my only direction

 

キミは完璧なんだ、キミしか見えないよ

 

 

It's fire on fire, oh

 

情熱的さ

 

 

It's fire on fire

 

情熱的なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fire on fire would normally kill us 

 

情熱はいつも僕達を台無しにするんだ

 

 

But this much desire, together we're winners

 

でも、この強い願望は共にあって、2人を勝者にしてくれるんだよ

 

 

They say that we're out of control and some say we're sinners

 

みんなは僕達のことをイカれた罪人だって言うけど

 

 

But don't let them ruin our beautiful rhythms

 

でも、彼らに僕達の美しい旋律を邪魔させないよ

 

 

Fire on fire would normally kill us 

 

情熱はいつも僕達を台無しにするんだ

 

 

But this much desire, together we're winners

 

でも、この強い願望は共にあって、2人を勝者にしてくれるんだよ

 

 

They say that we're out of control and some say we're sinners

 

みんなは僕達のことをイカれた罪人だって言うけど

 

 

But don't let them ruin our beautiful rhythms

 

でも、彼らに僕達の美しい旋律を邪魔させないよ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause when you unfold me and tell me you love me

 

だって、キミが僕の目を見て愛してるって

 

 

And look in my eye

 

明かしてくれた時

 

 

You are perfection, my only direction

 

キミは完璧なんだ、キミしか見えないよ

 

 

It's fire on fire

 

情熱的さ

 

 

You are perfection, my only direction

 

キミは完璧なんだ、キミしか見えないよ

 

 

It's fire on fire

 

情熱的さ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow