カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Perfect~ Ed Sheeran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I found a love for me

 

自分の為の愛を見つけたんだ

 

 

 

 

Darling, just dive right in and follow my lead

 

飛び込んでおいでよ、僕についておいで

 

 

 

 

Well, I found a girl, beautiful and sweet

 

そうさ、美しくて可愛い女の子を見つけたんだよ

 

 

 

 

Oh, I never knew you were the someone waiting for me

 

自分では分からなかったんだ、僕を待ってたのがキミだったなんて

 

 

 

 

'Cause we were just kids when we fell in love

 

だって、恋に落ちた時、僕達はまだ子供だったからね

 

 

 

 

Not knowing what it was

 

それが何かも分からなかった

 

 

 

 

I will not give you up this time

 

もう諦めないよ、キミのこと

 

 

 

 

But darling, just kiss me slow, your heart is all I own

 

ゆっくりキスしようよ、キミの心は全部僕のもの

 

 

 

 

And it your eyes you're holding mine

 

そして、キミの目は僕の目をとらえてる

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms

 

暗がりの中でダンスしよう、キミは僕の腕の中さ

 

 

 

 

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

 

芝生の上で裸足になって、お気に入りの歌を聴きながら

 

 

 

 

When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath

 

「酷い格好ね」ってキミが言うと、僕は小さな声で囁くよ

 

 

 

 

But you heard it, darling, you look perfect tonight

 

キミだけに聞こえるように「今夜も素敵だ」ってね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Well I found a woman, stronger than anyone I know

 

見つけたんだ、誰よりも強い女性を

 

 

 

 

She shares my dreams, I hope that someday I'll share her home

 

彼女は僕と夢を分かち合ってくれる、いつの日か家庭も分かち合いたいな

 

 

 

 

I found a love, to carry more than just my secrets

 

愛を見つけたんだ、僕の秘密よりも大事な愛を

 

 

 

 

To carry love, to carry children of our own

 

愛を育んで、子供を育てよう

 

 

 

 

We are still kids, but we're so in love

 

僕達はまだ子供なんだ、でも必死に愛し合ってる

 

 

 

 

Fighting against all odds

 

戦わないといけないこともあるけど

 

 

 

 

I know we'll be alright this time

 

でも、今回はもう大丈夫だよ

 

 

 

 

Darling, just hold my hand

 

ねえ、僕の手を取って

 

 

 

 

Be my girl, I'll be your man

 

キミは僕の彼女で、僕はキミの彼氏なんだ

 

 

 

 

I see my future in your eyes

 

僕の未来がキミの目に写ってるよ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms

 

暗がりの中でダンスしよう、キミは僕の腕の中さ

 

 

 

 

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

 

芝生の上で裸足になって、お気に入りの歌を聴きながら

 

 

 

 

When I saw you in that dress, looking so beautiful

 

あのドレスを着たキミは、とても美しかったよ

 

 

 

 

I don't deserve this, darling, you look perfect tonight

 

僕にはもったいないけど、今夜のキミは本当に綺麗だよ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms

 

暗がりの中でダンスしよう、キミは僕の腕の中さ

 

 

 

 

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

 

芝生の上で裸足になって、お気に入りの歌を聴きながら

 

 

 

 

I have faith in what I see

 

僕の目に映ってるのは真実さ

 

 

 

 

Now I know I have met an angel in person

 

僕は今、本物の天使に出会ったんだね

 

 

 

 

And she looks perfect, no I don't deserve this

 

彼女は完璧さ、僕にはもったいないくらい

 

 

 

 

You look perfect tonight

 

今夜のキミは、本当に素敵だよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow