カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Someone Will Love You Better~ Johnny Orlando

 

 

 

The greatest romance, lightning strike to my heart

最大のロマンス、僕の心に雷は落ちてきたんだ

 

We would slow dance, in my headlights, in the parking lot

ヘッドライトに照らされた駐車場でスローダンスを踊ろうよ

 

There was no chance of ever falling apart

この関係が崩れるはずがないよ

 

But you've noticed that I'm here but I'm so far

でもキミは気づいてた、僕はここにいるのに遠く離れてることを

 

'Cause I've been running from the sun

だって、僕は太陽から逃げ出してきたから

 

And I got nowhere left to hide

もう隠れる場所は残されてないんだ

 

Every night I close my eyes

毎晩、目を閉じると思う

 

And wish I was still in love

恋に落ちたままでいたかった

 

Trying to fight the war with my mind

自分の心と闘ってるけど

 

It's gonna kill me to give you up

キミを諦めるなんて、胸が締め付けられるようだよ

 

 

 

Darling, this is gonna hurt

ねえ、その心は痛むけど

 

No, I won't regret it

いや、僕は後悔しないんだ

 

'Cause I loved you first

だって、キミを最初に愛したのは僕だから

 

But someone will love you better

でも、もっと愛してくれる人が他にいるよ

 

 

 

Last time I'll hold you, just 'cause you need it

最後にキミを抱きしめよう、キミが必要としてるから

 

Hard to console you when I can't give you reasons

理由も言えないのにキミを慰めることはできないんだ

 

Hate that love can be a thing you lose

愛が失われることもあるなんて、信じたくない

 

There's nothing you or I could do

バカみたいに恋に落ちてしまっただけで

 

We were fools to fall and it's nobody's fault, no

誰のせいでもないんだよ

 

'Cause I've been running from the sun

だって、僕は太陽から逃げ出してきたから

 

And I got nowhere left to hide

もう隠れる場所は残されてないんだ

 

Every night I close my eyes

毎晩、目を閉じると思う

 

And wish I was still in love

恋に落ちたままでいたかった

 

Trying to fight the war with my mind

自分の心と闘ってるけど

 

It's gonna kill me to give you up

キミを諦めるなんて、胸が締め付けられるようだよ

 

 

 

Darling, this is gonna hurt

ねえ、その心は痛むけど

 

No, I won't regret it

いや、僕は後悔しないんだ

 

'Cause I loved you first

だって、キミを最初に愛したのは僕だから

 

But someone will love you better

でも、もっと愛してくれる人が他にいるよ

 

'Cause I loved you first

だって、キミを最初に愛したのは僕だから

 

But someone will love you better

でも、もっと愛してくれる人が他にいるよ

 

'Cause I loved you first

だって、キミを最初に愛したのは僕だから

 

But someone will love you better

でも、もっと愛してくれる人が他にいるよ

 

 

 

Darling, this is gonna hurt

ねえ、その心は痛むけど

 

No, I won't regret it

いや、僕は後悔しないんだ

 

'Cause I loved you first

だって、キミを最初に愛したのは僕だから

 

But someone will love you better

でも、もっと愛してくれる人が他にいるよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow