カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Everything~ Ariana Grande

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I cried enough tears to see my own reflection in them

 

感情が映ってしまうんじゃないかってくらい、涙を流したの

 

 

 

 

And then it was clear

 

そうしたらハッキリしたわ

 

 

 

 

I can't deny, I really miss him

 

もう否定できないわ、彼が本当に恋しいの

 

 

 

 

To think that I was wrong

 

今思うと、私が間違ってた

 

 

 

 

I guess you don't know what you got 'til it's gone

 

彼を失うまで、本当の価値って分からないのかもね

 

 

 

 

Pain is just a consequence of love

 

痛みは愛した結果で

 

 

 

 

I'm sayin' sorry for the sake of us

 

私は謝りたいの、私達2人のために

 

 

 

 

 

 

 

He wasn't my everything 'til we were nothing

 

別れるまでは、彼が居なくても大丈夫だって思ってた

 

 

 

 

And it's taking me a lot to say

 

これを言うと「本当に?」とか思われると思うけど

 

 

 

 

But now that he's gone, my heart is missing something

 

でも、彼を失ってから私の心はずっと満たされないままなの

 

 

 

 

So it's time I push my pride away

 

だから、プライドを捨てて正直に打ち明けるの

 

 

 

 

'Cause you are 

 

だってあなたは

 

 

 

 

You are

 

あなたは

 

 

 

 

You are my everything

 

あなたは私のすべてだから

 

 

 

 

You are 

 

あなたは

 

 

 

 

You are

 

あなたは

 

 

 

 

You are my everything

 

私の何もかもなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know you're not far but I still can't handle all the distance

 

あんまり離れてないはずなのに、この距離がもう限界なの

 

 

 

 

You're travelling with my heart

 

私の心はずっとあなたと共にいるの

 

 

 

 

I hope this is a temporary feeling

 

これが一時の感情ならいいのに

 

 

 

 

'Cause it's too much to bear without you

 

だって、あなたなしでは耐えられないくらい気持ちが大きくなってしまったから

 

 

 

 

And I know sorry ain't the cure

 

謝罪の言葉じゃもう、どうにもならないのに

 

 

 

 

If I cross your mind just know I'm yours

 

もしも、あなたの心に私がよぎることがあれば、私はあなたのものって覚えてて

 

 

 

 

'Cause what we got is worth fighting for

 

だって、私達はもう一度一緒になるべきだから

 

 

 

 

'Cause you re...

 

だって、あなたは...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You were my everything 'til we were nothing

 

別れるまでも、あなたは私のすべてだった

 

 

 

And it's taking me a lot to say

 

これを言うと「本当に?」とか思われると思うけど

 

 

 

 

But now that he's gone, my heart is missing something

 

でも、彼を失ってから私の心はずっと満たされないままなの

 

 

 

 

So it's time I push my pride away

 

だから、プライドを捨てて正直に打ち明けるの

 

 

 

 

You are, you are, you are my everything

 

あなたは、あなたは私のすべてなの

 

 

 

 

You are, you are, you are my everything

 

あなたは、あなたは私のすべてなの

 

 

 

 

You are, you are, you are

 

あなたは、あなたは

 

 

 

 

You are, you are, you are my everything

 

あなたは私の何もかもなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow