カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If I Were A Boy~ Beyonce

 

 

 

If I were a boy

もしも、私が男になれたら

 

Even just for a day

例え1日でも

 

I'd roll outta bed in the morning

朝ベッドを飛び出して

 

And throw on what I wanted then go

好きな服を着て出かけるわ

 

Drink beer with the guys

友達とビールを飲みながら

 

And chase after girls

女の子を追い回して

 

I'd kick it with who I wanted

好きな人と遊んで

 

And I'd never get confronted for it 

それでもとがめられることはないでしょう

 

Cause they'd stick up for me

だって、みんなが味方をしてくれるから

 

 

 

If I were a boy

もしも、私が男の子だったら

 

I think I could understand

わかるのかも

 

How it feels to love a girl

1人の女の子を愛す感覚も

 

I swear I'd be a better man

私だったら、いい男になるわ

 

I'd listen to her

彼女の話しも聞いてあげるの

 

Cause I know how it hurts

だって、求めてた人を失うことで

 

When you lose the one you wanted

どれだけ傷つくかを知ってるから

 

Cause he's taken you for granted

だって彼があなたの存在を当たり前だって思い

 

And everything you had got destroyed

あなたの持つ全てを壊しちゃうから

 

 

 

If I were a boy

もしも、私が男だったら

 

I could turn off my phone

電話の電源を切って

 

Tell everyone it's broken

みんなに別れたって伝えて

 

So they'd think that I was sleepin' alone

独りで寝てるってみんなに思わせるの

 

I'd put myself first

いつも自分が最優先で

 

And make the rules as I go

好きなようにルールを作ってくの

 

Cause I know that she'd be faithful

だって知ってるから、彼女は一途で

 

Waitin' for me to come home

私が帰るのを待ってるって

 

 

 

If I were a boy

もしも、私が男の子だったら

 

I think I could understand

わかるのかも

 

How it feels to love a girl

1人の女の子を愛す感覚も

 

I swear I'd be a better man

私だったら、いい男になるわ

 

I'd listen to her

彼女の話しも聞いてあげるの

 

Cause I know how it hurts

だって、求めてた人を失うことで

 

When you lose the one you wanted

どれだけ傷つくかを知ってるから

 

Cause he's taken you for granted

だって彼があなたの存在を当たり前だって思い

 

And everything you had got destroyed

あなたの持つ全てを壊しちゃうから

 

 

 

It's a little too late for you to come back

戻ってくるのにももう遅すぎたの

 

Say it's just a mistake

私がただの間違いだと言って

 

Think I'd forgive you like that

許すだろうと思ってるのね

 

If you thought I would wait for you 

もしも、私があなたを待ってるって

 

You thought wrong

思ってるのなら間違いよ

 

 

 

But you're just a boy

でも、あなたは男だもの

 

You don't understand

わからないよね

 

Yeah, you don't understand

そう、わかるはずないの

 

How it feels to love a girl someday

1人の女の子を愛すことがどう言うことなのか

 

You wish you were a better man

あなたはもっと、いい男になればよかったって

 

You don't listen to her

彼女の話しを聞かなかったでしょ

 

You don't care how it hurts

あなたはどれだけ傷つけてもケアしなくて

 

Until you lose the one you wanted

ホントに求めてた人を失うまで

 

Cause you've taken her for granted

だって、彼があなたの存在を当たり前だって思って

 

And everything you have got destroyed

あなたの持つ全てを壊してしまうから

 

But you're just a boy

でも、あなたはただの男なの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow