カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Something Bad~ Taylor Swift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I never trust a narcissist

 

私はナルシストを信頼しないの

 

 

 

 

But they love me

 

でも、彼らは私のことが好きで

 

 

 

 

So I play 'em like a violin

 

だから、私はバイオリンを弾くように遊ぶの

 

 

 

 

And I make it look oh-so-easy

 

そして私はそれをとても簡単かのように見せるの

 

 

 

 

'Cause for every lie I tell them

 

だって、私が彼らに言うすべての嘘の為にね

 

 

 

 

They tell me three

 

彼らは私に3と言うわ

 

 

 

 

This is how the world works

 

これが世界が動く仕組み

 

 

 

 

Now all he thinks about is me

 

今も彼は私のことだけを考えてるわ

 

 

 

 

I can feel the flames on my skin

 

私は私の肌で炎を感じるの

 

 

 

 

Crimson red paint on mu lips

 

深紅色のリップを口に塗って

 

 

 

 

If a man talks shit, then I owe him nothing

 

もしも、バカなことを言ったら私は彼と絶交するわ

 

 

 

 

I don't regret it one bit, 'cause he had it coming

 

私はそれを後悔なんてしないし、それは彼のせいなの

 

 

 

 

 

 

 

They say I did something bad, ah

 

みんなは私が悪いことをしたって言うの

 

 

 

 

Then why's it feel so good?

 

それなら、なんでこんなに気持ちいのかしら?

 

 

 

 

They say I did something bad, ah

 

みんなは私が悪いことをしたって言うの

 

 

 

 

But why's it feel so good?

 

でも、なんでこんなに気持ちいのかしら?

 

 

 

 

Most fun I ever had, ah

 

これまでで一番気持ちが良いの

 

 

 

 

And I'd do it over and over and over again if I could

 

そしてまた、出来るのなら何度でも繰り返すわ

 

 

 

 

It just felt so good, good

 

だって、すごく気持ちいいんだから

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

落とし穴よ

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

落とし穴なの

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

これは落とし穴なのよ

 

 

 

 

Death trap, trap, trap

 

落とし穴なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I never trust a playboy

 

私はプレイボーイを決して信じないの

 

 

 

 

But they love me

 

でも、彼らは私のことが好きで

 

 

 

 

So I fly 'em all around the world

 

だから、彼らを世界中に飛ばしてやるのよ

 

 

 

 

And I let them think they saved me

 

そして、私が彼らを救ったって考えさせてやるの

 

 

 

 

They never see it comin'

 

彼らはその結末が来ることも知らないの

 

 

 

 

What I do next

 

次に私がするからね

 

 

 

 

This is how the world works

 

これが世界が動く仕組み

 

 

 

 

You gotta leave before you get left

 

あなたが離れる前に私が行くわ

 

 

 

 

I can feel the flames on my skin

 

私は私の肌で炎を感じるの

 

 

 

 

He says, "don't throw away a good thing"

 

彼は言うの、「決して良い事を投げ捨ててはいけないんだ」

 

 

 

 

But if he drop my name, then I owe him nothin'

 

でも、もしも彼が私の名前を落としたら、彼とは絶交

 

 

 

 

And if he spends my change, then he had it comin'

 

もしも、彼が私にそうさせたとしたら、それは彼のせいよ

 

 

 

 

 

 

 

They say I did something bad, ah

 

みんなは私が悪いことをしたって言うの

 

 

 

 

Then why's it feel so good?

 

それなら、なんでこんなに気持ちいのかしら?

 

 

 

 

They say I did something bad, ah

 

みんなは私が悪いことをしたって言うの

 

 

 

 

But why's it feel so good?

 

でも、なんでこんなに気持ちいのかしら?

 

 

 

 

Most fun I ever had, ah

 

これまでで一番気持ちが良いの

 

 

 

 

And I'd do it over and over and over again if I could

 

そしてまた、出来るのなら何度でも繰り返すわ

 

 

 

 

It just felt so good, good

 

だって、すごく気持ちいいんだから

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

落とし穴よ

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

落とし穴なの

 

 

 

 

(It just felt so good)

 

(とても気持ち良いわ)

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

これは落とし穴なのよ

 

 

 

 

Death trap, trap, trap

 

落とし穴なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They're burning all the witches, even if you aren't one

 

彼らはすべての魔女を焼き払ってるの、たとえあなたがそうじゃなくても

 

 

 

 

They got their pitchforks and proof

 

彼らは熊手と証拠を手に入れたの

 

 

 

 

Their receipts and reasons

 

レシートと理由もね

 

 

 

 

They're burning all the witches, even if you aren't one

 

彼らは魔女を焼き払ってるの、たとえあなたがそうじゃなくても

 

 

 

 

So light me up (light me up) light me up (light me up)

 

だから私を照らして、照らして

 

 

 

 

Light me up, go ahead and light me up (light me up)

 

私を照らして、先に行って私を照らしてよ

 

 

 

 

Light me up (light me up) light me up (light me up)

 

私を照らして、照らして

 

 

 

 

Light me up (light me up) light me up

 

私を照らして、照らしてよ

 

 

 

 

 

 

 

They say I did something bad, ah

 

みんなは私が悪いことをしたって言うの

 

 

 

 

Then why's it feel so good?

 

それなら、なんでこんなに気持ちいのかしら?

 

 

 

 

They say I did something bad, ah

 

みんなは私が悪いことをしたって言うの

 

 

 

 

But why's it feel so good?

 

でも、なんでこんなに気持ちいのかしら?

 

 

 

 

Most fun I ever had, ah

 

これまでで一番気持ちが良いの

 

 

 

 

And I'd do it over and over and over again if I could

 

そしてまた、出来るのなら何度でも繰り返すわ

 

 

 

 

It just felt so good, good

 

だって、すごく気持ちいいんだから

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

落とし穴よ

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

落とし穴なの

 

 

 

 

Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta, death trap

 

これは落とし穴なのよ

 

 

 

 

Death trap, trap, trap

 

落とし穴なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, you say I did something bad

 

そう、あなたは私が悪いことをしたって言うの

 

 

 

 

(You say I did something bad)

 

(あなたは私が悪いことをしたって言うの)

 

 

 

 

Then why's it feel so good, good?

 

それならなんで、こんなに気持ちが良いの?

 

 

 

 

So bad, why's it feel so good?

 

それがいけない事なら、なんでこんなに気持ちが良いの?

 

 

 

 

Why's it feel. why's it feel so good? (bad)

 

なんで、こんなに気持ちが良いの?

 

 

 

 

It just felt so good, good

 

ただ、とても気持ちよかったのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow