カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sabotage~ Bebe Rexha

 

 

 

Why do I sabotage everything I love?

なぜ愛する何もかもを壊してるのかな?

 

It's always beautiful until I mess it up

ぐちゃぐちゃにするまで、いつも美しいのに

 

Tell myself I'm safe and lonely

自分に言い聞かせるの、孤独な方が安全だってね

 

With nobody else to break my heart

私の心を許す人は誰もいないから

 

Even though I know you'd never

あなたがそんなことしないってわかってるけど

 

I'm my own worst enemy and think you are

それを信じれない私が自分の最大の敵なの

 

Matches in my back pocket

後ろポケットにマッチが入ってる

 

I'm the queen of burnin' bridges 

私は橋を壊す女王様、引き返せないわ

 

I will only let you down

あなたを悲しませるだけだもの

 

 

 

Why do I sabotage everything I love?

なぜ愛する何もかもを壊してるのかな?

 

It's always beautiful until I mess it up

ぐちゃぐちゃにするまで、いつも美しいのに

 

Why do I sabotage everything I love?

なぜ愛する何もかもを壊してるのかな?

 

The walls are closin' in because I built them up

私が作った壁が押し寄せてくるの

 

 

 

Why can't I let myself in my own way?

なぜ、自分自身を幸せに出来ないのかな?

 

My shoes are worn out, always runnin'

私の靴はすり減って、いつも走り続けてる

 

From the reasons that I really wanna stay

一緒にいたいって本心から逃げるためにね

 

Matches in my back pocket

後ろポケットにマッチが入ってる

 

I'm the queen of burnin' bridges 

私は橋を壊す女王様、引き返せないわ

 

I will only let you down

あなたを悲しませるだけだもの

 

 

 

Why do I sabotage everything I love?

なぜ愛する何もかもを壊してるのかな?

 

It's always beautiful until I mess it up

ぐちゃぐちゃにするまで、いつも美しいのに

 

Why do I sabotage everything I love?

なぜ愛する何もかもを壊してるのかな?

 

The walls are closin' in because I built them up

私が作った壁が押し寄せてくるの

 

 

 

So don't let me hope too high

だから、私に希望を持たせないで

 

Don't let me hope too high

希望なんて

 

'Cause I will find a way to tear it down every time

だって、いつも壊す方法を見つけてしまうから

 

Don't let me hope too high

希望を高く持たせないで

 

When everything is right

全てよく思えても

 

'Cause I will find a way to tear it down every time

だって、それを壊す方法を見つけてしまうんだから

 

I sabotage everything I love

なぜ、愛する全てを壊しちゃうのかな?

 

It's always beautiful until I mess it up

いつも美しいのに、私が壊すまではね

 

 

 

Why do I sabotage everything I love?

なぜ愛する何もかもを壊してるのかな?

 

It's always beautiful until I mess it up

ぐちゃぐちゃにするまで、いつも美しいのに

 

Why do I sabotage everything I love?

なぜ愛する何もかもを壊してるのかな?

 

The walls are closin' in because I built them up

私が作った壁が押し寄せてくるの

 

 

 

Why do I sabotage?

なんで、壊してしまうのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow