カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love On Top~ Beyonce

 

 

 

Bring the beat in

ビートスタート!

 

Honey, honey

ハニー

 

I can see the stars all the way from here

ここから星が見えるの

 

Can't you see the glow on the window pane?

窓ガラスにぼんやり光ってるのが見えないの?

 

I can feel the sun whenever you're near

あなたが近くにいると太陽を感じるの

 

Every time you touch me I just melt away

あなたに触れられると溶けてしまうわ

 

Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear

今、なんでそんなに嬉しそうなのってみんなに聞かれるの

 

They say love hurts

みんな愛は傷つくって言うけど

 

But I know it's gonna take a little work

でも、少し頑張らないといけないのはわかってる

 

Nothing's perfect

完璧なんてないけど

 

But it's worth it

でもその価値はあるの

 

After fighting through my tears

涙を戦い抜いた後なら

 

And finally you put me first

そして、やっと私を一番にしてくれた

 

Baby, it's you

ベイビー、あなたなの

 

You're the one I love

私が愛してるのはあなたなの

 

You're the one I need

私に必要なのはあなたなの

 

You're the only one I see

私の目に映ってるのはあなただけなの

 

Come on, baby, it's you

来て、あなたなの

 

You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの

 

You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの

 

When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの

 

Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね

 

 

 

Ooh! come on baby

さあ、ベイビー

 

You put my love on top, top, top, top

私の愛を一番にしてくれたのね、一番に

 

You put my love on top

1番に

 

Ooh ooh! come on baby

さあ、ベイビー

 

You put my love on top, top, top, top

私の愛を一番にしてくれたのね、一番に

 

My love on top

私の愛を1番に

 

My love on top

1番にしてくれたの

 

Baby, it's you

ベイビー、あなたなの

 

You're the one I love

私が愛してるのはあなた

 

You're the one I need

私に必要なのはあなた

 

You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ

 

Come on, baby, it's you

あなたなのよ

 

 

 

You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの

 

You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの

 

When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの

 

Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね

 

 

 

Baby, you're the one that I love

私が愛してるのはあなた

 

Baby, you're the one I need

私に必要なのはあなた

 

You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ

 

Come on, baby, it's you

あなたなのよ

 

When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの

 

Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね

 

 

 

Baby 'cause you're the one that I love

だって、私が愛してるのはあなた

 

Baby, you're the one that I need

私に必要なのはあなたなの

 

You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ

 

Baby, baby, it's you

あなたなのよ

 

You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの

 

You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの

 

When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの

 

Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね

 

 

 

Baby 'cause you're the one that I love

だって、私が愛してるのはあなた

 

Baby, you're the one that I need

私に必要なのはあなたなの

 

You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ

 

Baby, baby, it's you

あなたなのよ

 

You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの

 

You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの

 

When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの

 

Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow