カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Good Day~ DJ Snake feat Elliphant feat Yellow Claw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You make me feel like

 

キミと一緒に居ると

 

 

 

 

All those kids that were supposed to stay the night but

 

夜中に外にも出ていけないようなイイ子になった気になるんだ

 

 

 

 

Changed their mind and call their mommy

 

彼らの心を変えて、彼らのママに電話するから

 

 

 

 

You are not me, I am dirty

 

キミは僕じゃない、僕は汚い奴なんだよ

 

 

 

 

You make me feel like

 

キミと一緒に居ると

 

 

 

 

All those kids that were supposed to stay the night but

 

夜に、外にも出ていけないようなイイ子になったような気になるんだ

 

 

 

 

Changed their mind and call their mommy

 

彼らの心を変えて、彼らのママに電話するから

 

 

 

 

You are not me

 

キミは僕じゃないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remember that day?

 

あの日を覚えてるかな?

 

 

 

 

We met for coffee and you were late

 

僕達が会ってお茶した時、キミが遅れたときだよ

 

 

 

 

You were shattered by you and you mostly

 

キミがとても疲れていた時だよ

 

 

 

 

But were bitter about me

 

でも、僕に対して冷たかったよね

 

 

 

 

And then we went back to yours

 

それから僕達は、キミの部屋に戻ったんだ

 

 

 

 

And none of the before on the blue line subway

 

青色ラインの地下鉄はすっかり変わってしまって

 

 

 

 

Yeah I think it was raining

 

そう、雨も降っていたね

 

 

 

 

And you made me a painting

 

ペンキで色を塗って

 

 

 

 

Sing a song about nothing

 

意味のない歌を歌って

 

 

 

 

Young love, was calling

 

若い愛だよ、そう呼ぶよ

 

 

 

 

 

 

 

It was a good day

 

それはいい日だったんだ

 

 

 

 

Oh, what a good day

 

なんていい日だ

 

 

 

 

But it is long gone now

 

でも、それは大昔のことなんだ

 

 

 

 

When all the stars fell down

 

すべての星が落ちたとき

 

 

 

 

It was a good day

 

それはいい日だったんだよ

 

 

 

 

Oh, what a good day

 

ああ、なんていい日なんだ

 

 

 

 

That day you broke my heart

 

あの日、キミは僕を失望させたんだ

 

 

 

 

I loved you way too hard

 

キミのことをすごく愛していたのに

 

 

 

 

Now I'm free

 

今、僕は自由なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remember so well

 

すごく覚えてるよ

 

 

 

 

That time when I found a door

 

僕がドアを見つけた時のことを

 

 

 

 

I thought you'd be cool

 

キミはかなりイケてたんだ

 

 

 

 

Not cool at all

 

全然そんなことはなかったけど

 

 

 

 

When you opened the door (come on)

 

キミがそのドアを開けたとき

 

 

 

 

You said I was your soulmate

 

キミは、僕をキミの運命の人だって言ったんだ

 

 

 

 

And I was there on my way

 

僕はその道を行く途中だったんだ

 

 

 

 

On the blue line subway

 

青色ラインの地下鉄に乗って

 

 

 

 

And I think it was snowing

 

たしか、雪の日だった

 

 

 

 

'Cause the city was glowing

 

だって、あの時は街も華やかだったから

 

 

 

 

Yeah I started to

 

そう、僕は始めたんだよ

 

 

 

 

Young love, was broken

 

若い愛、それは壊れてたけど

 

 

 

 

 

 

 

It was a good day

 

それはいい日だったんだ

 

 

 

 

Oh, what a good day

 

なんていい日だ

 

 

 

 

But it is long gone now

 

でも、それは大昔のことなんだ

 

 

 

 

When all the stars fell down

 

すべての星が落ちたとき

 

 

 

 

It was a good day

 

それはいい日だったんだよ

 

 

 

 

Oh, what a good day

 

ああ、なんていい日なんだ

 

 

 

 

That day you broke my heart

 

あの日、キミは僕を失望させたんだ

 

 

 

 

I loved you way too hard

 

キミのことをすごく愛していたのに

 

 

 

 

Now I'm free

 

今、僕は自由なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Free free free

 

自由なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow