カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Spit Of You~ Sam Fender

 

 

 

 

They say I'm the spit of you

似てるって言われるけど

 

And they're not wrong

違うとは言えないね

 

Bury my head too

僕も顔を隠したいくらいさ

 

Stomach hurts all the time

いつも胃が痛くなる

 

Can't shift it

変えられないんだ

 

Been like that since eight

8歳の頃からそんな感じ

 

Knotted up with the baggage

問題ばっかで

 

Neck like a stone

首は石のよう

 

All sounds just like you

声もそっくりなんだ

 

Smashing cups off the floor

コップは叩き割られて

 

And kicking walls through

蹴った壁は貫通してる

 

That's me and you

キミと僕はそんな関係さ

 

 

 

I can talk to anyone

僕は誰とでも話せるんだ

 

I can talk to anyone

誰とでも

 

I can't talk to you

キミとは話せないんだけど

 

I can talk to anyone

僕は誰とでも話せるんだ

 

I can talk to anyone

誰とでも

 

I can't talk to you

キミとは話せないんだ

 

 

 

You kissed her forehead

彼女の額に口付けしたキミは

 

And it ran like a tap

蛇口のように

 

No more than four stone soaked wet through

涙を流して水浸しになったんだ

 

And I'd never seen you like that

そんな姿、見たことなかったよ

 

Spun me out

衝撃だった

 

Hurt me right through

心がえぐられた様だった

 

'Cause it was love

だって愛があったから

 

In all it's agony

その苦しみの中にね

 

Every bit of me

自分の全てが

 

Hurting for you

キミと一緒に傷ついて

 

'Cause one day that'll be your forehead I'm kissing

だって、いつの日かキミの額に口付けるのは僕だから

 

And I'll still look exactly like you

その時の僕はキミの姿と重なるんだろう

 

 

 

I can talk to anyone

僕は誰とでも話せるんだ

 

I can talk to anyone

誰とでも

 

I can't talk to you

キミとは話せないんだけど

 

I can talk to anyone

僕は誰とでも話せるんだ

 

I can talk to anyone

誰とでも

 

I can't talk to you

キミとは話せないんだ

 

I can talk to anyone

僕は誰とでも話せるんだ

 

I can talk to anyone

誰とでも

 

I can't talk to you

キミとは話せないんだけど

 

I can talk to anyone

僕は誰とでも話せるんだ

 

I can talk to anyone

誰とでも

 

I can't talk to you

キミとは話せないんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow