カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Today Was A Fairytale~ Taylor Swift

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日は、おとぎ話だったのよ

 

 

 

 

You were the prince

 

あなたは王子様

 

 

 

 

I used to be a damsel in distress

 

私は悩める少女だったの

 

 

 

 

You took me by the hand and you picked me up at six

 

あなたは6時に私を迎えに来て、手を取って連れて行ってくれたの

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日は、おとぎ話だったのよ

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったの

 

 

 

 

I wore a dress

 

私は、ドレスを着ていて

 

 

 

 

You wore a dark grey T-shirt

 

あなたはダークグレイのTシャツを着てたの

 

 

 

 

You told me I was pretty

 

私の事可愛いって言ってくれたわね

 

 

 

 

When I looked like a mess

 

私が混乱しているように見えた時

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったの

 

 

 

 

Time slows down

 

時間はゆっくり流れて

 

 

 

 

Whenever you're around

 

あなたが周りにいるときはいつでも

 

 

 

 

 

 

 

Can you feel this magic in the air?

 

空気の中にあるこの魔法をあなたは感じることが出来る?

 

 

 

It must have been the way you kissed me

 

あなたは私にキスしたのは、その魔法にかけたかったからに違いないわ

 

 

 

 

Fell in love when I saw you standing there

 

あなたがそこに立ってるのを見たときに、恋に落ちたの

 

 

 

 

It must have been the way

 

それは魔法に違いないの

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったけどね

 

 

 

 

It must have been the way

 

キスは魔法をかけるために違いないの

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だった

 

 

 

 

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったの

 

 

 

 

You've got a smile that takes me to another planet

 

あなたは私を、もう一つの惑星に連れて行くような笑顔をしてる

 

 

 

 

Every more you make everything you say is right

 

あなたがする動き、あなたが言うことがすべて正しいのよ

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったけどね

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったわ

 

 

 

 

All that I can say

 

私が言えることすべては

 

 

 

 

Is now it's getting so much clearer

 

とてもハッキリしてるの

 

 

 

 

Nothing made sense until the time I saw your face

 

あなたの顔を見るまで、何の感覚もなかった

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったけどね

 

 

 

 

Time slows down

 

時間はゆっくり流れて

 

 

 

 

Whenever you're around

 

あなたが周りにいるときはいつでも

 

 

 

 

Yeah yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But can you feel this magic in the air?

 

空気の中にあるこの魔法をあなたは感じることが出来る?

 

 

 

It must have been the way you kissed me

 

あなたは私にキスしたのは、その魔法にかけたかったからに違いないわ

 

 

 

 

Fell in love when I saw you standing there

 

あなたがそこに立ってるのを見たときに、恋に落ちたの

 

 

 

 

It must have been the way

 

それは魔法に違いないの

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったけどね

 

 

 

 

It must have been the way

 

キスは魔法をかけるために違いないの

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だった

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Time slows down

 

時間はゆっくり流れて

 

 

 

 

Whenever you're around

 

あなたが周りにいるときはいつでも

 

 

 

 

I can feel my heart

 

私は心臓を感じることが出来るの

 

 

 

 

It's beating in my chest

 

胸の中で鼓動してるわ

 

 

 

 

Did you feel it?

 

あなたはそれを感じた?

 

 

 

 

I can't put this down

 

私、抑えられないの

 

 

 

 

 

 

 

But can you feel this magic in the air?

 

空気の中にあるこの魔法をあなたは感じることが出来る?

 

 

 

It must have been the way you kissed me

 

あなたは私にキスしたのは、その魔法にかけたかったからに違いないわ

 

 

 

 

Fell in love when I saw you standing there

 

あなたがそこに立ってるのを見たときに、恋に落ちたの

 

 

 

 

It must have been the way

 

それは魔法に違いないの

 

 

 

 

But can you feel this magic in the air?

 

空気の中にあるこの魔法をあなたは感じることが出来る?

 

 

 

It must have been the way you kissed me

 

あなたは私にキスしたのは、その魔法にかけたかったからに違いないわ

 

 

 

 

Fell in love when I saw you standing there

 

あなたがそこに立ってるのを見たときに、恋に落ちたの

 

 

 

 

It must have been the way

 

それは魔法に違いないの

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったけどね

 

 

 

 

It must have been the way

 

キスは魔法をかけるために違いないの

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だった

 

 

 

 

Oh, oh, oh, oh, yeah, yeah, oh, oh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Today was a fairytale

 

今日はおとぎ話だったのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow