カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Nothing Can Kill Us~ K.Flay

 

 

 

I've been awake all night

私は夜の間中、ずっと起きてるの

 

Re living what I said to you at that

一緒に行ったライブで、私の言ったことについて

 

Show on the way east side

思い返してクヨクヨしてるの

 

God, how I wished I'd known it'd be the last time

神様、私達の最後になるって知ってればよかったのに

 

The last time

最後の時間

 

God, how I wished I'd known it'd be the last time

神様、私達の最後になるって知ってればよかったのに

 

 

 

Photo in my jacket

ジャケットに私達の写真を入れてるの

 

Buried like a hatchet

絶対に無くさないように奥深くに

 

Touch it like and it's magic

その写真を触ると魔法みたいに

 

Now it takes me right back

私達が付き合ってた頃に戻れるような気がするの

 

'87 hatchback

87年のハッチバックに乗って

 

Screaming out, windows down

窓を開けたまま叫んで

 

Nothing can kill us

青春を十分に楽しんでた私達のことを

 

 

 

I should've held that kiss

キミと最後のキスをもう少し長くすればよかった

 

Told you about the ways you changed my life

私をいい方向に変えてくれたこと、話したよね?

 

I'm happy you exist

あなたが存在してくれてて嬉しいの

 

Even if you sleep in a bed that's not mine

もしもあなたは違うベッドで寝るとしても

 

That's not mine

私のベッドじゃなくても

 

God, how I wished I'd known it'd be that last time

神様、それが私達の最後になるって知ってればよかったのに

 

 

 

Photo in my jacket

ジャケットに私達の写真を入れてるの

 

Buried like a hatchet

絶対に無くさないように奥深くに

 

Touch it like and it's magic

その写真を触ると魔法みたいに

 

Now it takes me right back

私達が付き合ってた頃に戻れるような気がするの

 

'87 hatchback

87年のハッチバックに乗って

 

Screaming out, windows down

窓を開けたまま叫んで

 

Nothing can kill us, nothing can kill us

青春を十分に楽しんでた私達のことを

 

 

 

I've been awake all night

一晩中起きてるの

 

Driving around the city aimlessly

街を目的地なしでずっとドライブしてる

 

Trying to clear my mind

気分転換というか、頭の中を整理したい

 

God, how I wished I'd known

神様、知ってればよかったのに

 

 

 

Photo in my jacket

ジャケットに私達の写真を入れてるの

 

Buried like a hatchet

絶対に無くさないように奥深くに

 

Touch it like and it's magic

その写真を触ると魔法みたいに

 

Now it takes me right back

私達が付き合ってた頃に戻れるような気がするの

 

'87 hatchback

87年のハッチバックに乗って

 

Screaming out, windows down

窓を開けたまま叫んで

 

Nothing can kill us, nothing can kill us

青春を十分に楽しんでた私達のことを

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow