カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bad At Love~ Halsey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Got a boy back home in Michigan

 

少年がミシガンの実家に帰ってきた

 

 

 

 

And it tastes like Jack when I'm kissing him

 

彼にキスしてる時、彼はジャックダニエルのような味がしたの

 

 

 

 

So I told him that I never really liked his friends

 

だから彼に言ったわ、彼の友達は好きになれないって

 

 

 

 

Now he's gone and he's calling me a bitch again

 

彼は今、私のことをビッチ扱いで、どこかに行ってしまったの

 

 

 

 

It's a guy that lives in the garden state

 

その彼はニュージャージー州に住んでる

 

 

 

 

And he told me that we'd make it 'til we graduate

 

そして彼は私に言ったの、恋愛関係は卒業するまで続くって

 

 

 

 

So I told him that the music would be worth the wait

 

私は彼に言ったわ、音楽は待つ価値があるのって

 

 

 

 

But he wants me in the kitchen with a dinner plate

 

でも彼は、私に台所に立って料理をしてほしがってたの

 

 

 

 

I believe, I believe, I believe, I believe that we're meant to be

 

私達が運命の赤い糸で結ばれてるのを信じてる

 

 

 

 

But jealousy, jealousy, jealousy, jealousy get the best of me

 

でも、私をことを最大限に利用してることには嫉妬してる

 

 

 

 

Look, I don't mean to frustrate, but I

 

ほら、イラついてるわけじゃないの、でも私は

 

 

 

 

Always make the same mistake 'cause

 

私はいつも同じ間違いをしてしまうの、だって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛が下手

 

 

 

 

But you can't blame me for tryin'

 

でも、あなたは私のことを責めれないわ

 

 

 

 

You know I'd be lyin' sayin'

 

私は嘘だって言えるの

 

 

 

 

You were the one (ooh-ooh)

 

あなただけ、とかって

 

 

 

 

That could finally fix me

 

最終的に私は救われるかもね

 

 

 

 

Lookin' at my history

 

私の過去の恋愛を思い出しながら

 

 

 

 

I'm bad at love

 

私、恋愛が下手なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Got a girl with California eyes

 

少女はカリフォルニアの目を持ってる

 

 

 

 

And I thought that she could really be the one this time

 

そして、今回は彼女の番になると思ってた

 

 

 

 

But I never got the chance to make her mine

 

でも、彼女を私のものにするチャンスすらなかったの

 

 

 

 

Because she fell in love with little thin white line

 

だって、彼女はホワイトラインに恋をしてしまったから

 

 

 

 

London girl with an attitude

 

考えを持ったロンドンの女の子

 

 

 

 

We never told no one, but we look so cute 

 

私達誰にも言わなかった、でも私達はすごく可愛がったわ

 

 

 

 

Both got way better things to do

 

2人とももっと他にやるべきことが沢山あったのに

 

 

 

 

But I always think about it when I'm riding through

 

でも私は、いつもロンドンをツアーで訪れる度にそのことを考えるの

 

 

 

 

I believe, I believe, I believe, I believe that we're meant to be

 

私達が運命の赤い糸で結ばれてるのを信じてる

 

 

 

 

But jealousy, jealousy, jealousy, jealousy get the best of me

 

でも、私をことを最大限に利用してることには嫉妬してる

 

 

 

 

Look, I don't mean to frustrate, but I

 

ほら、イラついてるわけじゃないの、でも私は

 

 

 

 

Always make the same mistake 'cause

 

私はいつも同じ間違いをしてしまうの、だって

 

 

 

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛が下手

 

 

 

 

But you can't blame me for tryin'

 

でも、あなたは私のことを責めれないわ

 

 

 

 

You know I'd be lyin' sayin'

 

私は嘘だって言えるの

 

 

 

 

You were the one (ooh-ooh)

 

あなただけ、とかって

 

 

 

 

That could finally fix me

 

最終的に私は救われるかもね

 

 

 

 

Lookin' at my history

 

私の過去の恋愛を思い出しながら

 

 

 

 

I'm bad at love

 

私、恋愛が下手なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, you know, you know, you know

 

ねえ、あなたにはわかるでしょ?

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛下手

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛下手

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛下手なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know that you're afraid I'm gonna walk away

 

あなたは私がどこかに行くことを恐れてるんでしょ?

 

 

 

 

Each time the feeling fades

 

いつもその感情は消えてしまうけど

 

 

 

 

Each time the feeling fades

 

いつもその感情は消えてしまうけど

 

 

 

 

I know that you're afraid I'm gonna walk away

 

あなたは私がどこかに行くことを恐れてるんでしょ?

 

 

 

 

Each time the feeling fades

 

いつもその感情は消えてしまうけど

 

 

 

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛が下手

 

 

 

 

But you can't blame me for tryin'

 

でも、あなたは私のことを責めれないわ

 

 

 

 

You know I'd be lyin' sayin'

 

私は嘘だって言えるの

 

 

 

 

You were the one (ooh-ooh)

 

あなただけ、とかって

 

 

 

 

That could finally fix me

 

最終的に私は救われるかもね

 

 

 

 

Lookin' at my history

 

私の過去の恋愛を思い出しながら

 

 

 

 

I'm bad at love

 

私、恋愛が下手なの

 

 

 

 

Oh, you know, you know, you know

 

ねえ、あなたにはわかるでしょ?

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛下手

 

 

 

 

I'm bad at love (ooh-ooh)

 

私は恋愛下手なのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow