カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~End This~ Hailee Steinfeld

 

 

 

 

 

 

 

L is for the way you lied to me

 

Lはあなたが私についた嘘

 

 

O is I'm the only one who sees that

 

Oは私が唯一見てる人

 

 

V, you're so vindictive, so I'll be vicious

 

Vはあなたの執念深さで

 

 

And E-N-D this L-O-V-E, love, love

 

それに私の意地の悪さね、この愛はもう終わり

 

 

 

 

 

 

 

Every time I think about you

 

毎回あなたのことを考える時

 

 

And the roses here in my room

 

私の部屋にはバラがあるの

 

 

I can't help but really want to tell everybody

 

みんなに話したくてたまらないの

 

 

How you got away with words

 

言葉を言い残して、逃げて

 

 

You could put my heart in a hearse

 

私のハートを霊柩車に乗せるあなた

 

 

I feel all the twists and turns

 

あなたが私の胸にナイフを

 

 

Of your knife in my chest, and yet, I

 

突き刺す痛みを全て感じてたの

 

 

No one's ever messed me up like you did

 

あなたほど私を困惑させた人はいないの

 

 

Thanks to you, babe, now I know what love is

 

感謝してる、おかげで愛が何なのかわかったから

 

 

 

 

L, is for the way you lied to me

 

Lはあなたが私についた嘘で

 

 

O is I'm the only one who sees that

 

Oは私が唯一見てる人

 

 

V, you're so vindictive, so I'll be vicious

 

Vはあなたの執念深さで

 

 

And E-N-D this L-O-V-E, love, love

 

それに私の意地の悪さね、この愛はもう終わり

 

 

 

 

 

 

 

Love (ooh)

 

愛は

 

 

L-O-V-E-N-D this love (ooh)

 

この愛はもう終わりなの

 

 

Love (ooh)

 

愛は

 

 

L-O-V-E-N-D this love (ooh)

 

この愛はもう終わりなの

 

 

L-O-V-E-N-D this love (ooh)

 

この愛は

 

 

L-O-V-E-N-D this love (ooh)

 

この愛はもう終わりなの

 

 

 

L-O-V-E, love, love

 

この愛はもう、終わりなの

 

 

Every time I'm back at this bar

 

このバーに戻ってくるたびに

 

 

Pour a little salt on my scars

 

傷に塩を塗られたような気分になるの

 

 

Man, you really pulled me apart

 

まるでおもちゃみたいに

 

 

Like a toy you'd play with

 

あなたは私を引き裂いて

 

 

Boy, you got away with murder

 

好き放題したかって思えば

 

 

And you took it one step further

 

またさらに酷いことをするのね

 

 

Still feel all the twists and turns

 

身勝手に弄ばれて

 

 

Of the ride in my mind that you took me on (Ah)

 

ハートの痛みにまだ感じてるの

 

 

No one's ever messed me up like you did

 

あなたほど私を困惑させた人はいないわ

 

 

Thanks to you, babe, now I know what love is

 

感謝してる、おかげで愛が何かわかったから

 

 

 

 

L is for the way you lied to me

 

Lはあなたが私についた嘘

 

 

O is I'm the only one who sees that

 

Oは私が唯一見てる人

 

 

V, you're so vindictive, so I'll be vicious

 

Vはあなたの執念深さで

 

 

And E-N-D this L-O-V-E, love, love

 

それに私の意地の悪さね、この愛はもう終わり

 

 

 

 

 

 

 

Love (ooh)

 

愛は

 

 

L-O-V-E-N-D this love (ooh)

 

この愛はもう終わりなの

 

 

L-O-V-E-N-D this love (ooh)

 

この愛は

 

 

L-O-V-E-N-D this love (ooh)

 

この愛はもう終わりなの

 

 

L-O-V-E, love, love

 

この愛はもう、終わりなの

 

 

 

 

L is for the way you lied to me

 

Lはあなたが私についた嘘

 

 

O is I'm the only one who sees that

 

Oは私が唯一見てる人

 

 

V, you're so vindictive, so I'll be vicious

 

Vはあなたの執念深さで

 

 

And E-N-D this L-O-V-E, love (love)

 

それに私の意地の悪さね、この愛はもう終わりなの

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow