カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Miami 82~ Syn Cole feat Kygo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, How quickly I come undone 

 

ねえ、あとどのくらいでヨリが戻るのかな

 

 

 

 

Like melting ice on the sun

 

太陽で溶ける氷のように

 

 

 

 

Why would that stop when I'm falling free

 

自由でいることをどうして止めてしまうのかな

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

Oh You watch me and I'm exposed

 

あなたに見られると、感情をさらけ出してしまうの

 

 

 

 

Like lightning bolts in my bones

 

私の骨を貫く稲妻のような

 

 

 

 

Why would that stop when I'm falling free

 

自由でいることをどうして止めてしまうのかな

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, How quickly I come undone 

 

ねえ、あとどのくらいでヨリが戻るのかな

 

 

 

 

Like melting ice on the sun

 

太陽で溶ける氷のように

 

 

 

 

Why would that stop when I'm falling free

 

自由でいることをどうして止めてしまうのかな

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

Oh You watch me and I'm exposed

 

あなたに見られると、感情をさらけ出してしまうの

 

 

 

 

Like lightning bolts in my bones

 

私の骨を貫く稲妻のような

 

 

 

 

Why would that stop when I'm falling free

 

自由でいることをどうして止めてしまうのかな

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

Midnight daydream

 

真夜中の白昼夢

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow