カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Something About Us~ Daft Punk

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

It might not be the right time

 

正しいタイミングじゃないかもしれないんだ

 

 

 

 

I might not be the right one

 

僕は相応しい人じゃないかもしれない

 

 

 

 

But there's something about us I want to say

 

でも、そこには僕達についての何かがあるって、僕は言いたいんだ

 

 

 

 

'Cause there's something between us anyway

 

だって、僕達の間には何かがあるからね

 

 

 

 

 

 

 

I might not be the right one

 

僕は相応しい人じゃないかもしれない

 

 

 

 

It might not be the right time

 

正しいタイミングじゃないかもしれない

 

 

 

 

But there's something about us I've got to do

 

でも、そこには僕達の何かがあって、僕はそれをしなければいけないんだ

 

 

 

 

Some kind of secret I will share with you

 

これからキミと分かち合う何かの秘密を

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I need you more than anything in my life

 

人生の何よりもキミを必要としてるんだ

 

 

 

 

I want you more than anything in my life

 

人生の何よりも、キミの存在を求めてるんだ

 

 

 

 

I'll miss you more than anyone in my life

 

僕は誰よりもキミのことを思うだろうね

 

 

 

 

I love you more than anyone in my life

 

誰よりも、キミのことを愛してるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

Daft Punk ダフトパンク / Discovery (2枚組アナログレコード) 【LP】
価格:2797円(税込、送料別) (2018/6/1時点)