カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Rain~ The Script

 

 

 

 

 

 

Woke up this morning, can't shake the thunder from last night

 

今朝目が覚めて、昨日の夜の衝撃がまだ拭い切れないんだ

 

 

You left with no wearing and took the summer from my life

 

キミは警告無しにも去って、僕の人生の夏の持ち去った

 

 

I gave you my everything, now my world it don't seem right

 

キミには僕の全てを捧げて、今僕の世界は正しくないように感じるよ

 

 

Can we just go back to being us again?

 

僕達はまたもとに戻ることは出来ないかな?

 

 

 

 

 

 

 

'Cause when I'm sitting in the bar

 

だって、バーに座ってると

 

 

All the lovers with umbrellas always pass me by

 

僕のそばを通り過ぎる時はいつも傘をさした恋人達で

 

 

It's like I'm living in the dark

 

これって暗闇の中を生きてるみたいで

 

 

And my heart's turned cold since you left my life

 

そして、キミが去ってしまって以来、僕の心は凍りついてしまった

 

 

And no matter where I go

 

どこにいても

 

 

Girl, I know if I'm alone, there'll be no blue sky 

 

ねえ知ってるんだ、1人の時は青空なんかなくて

 

 

I don't know what I'm doing wrong

 

何を間違ったことをしてるのか分からないんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってベイビー、キミが去ってから

 

 

All it does is rain, rain, rain down on me

 

残ったものは雨だけで、僕を打ち付ける雨

 

 

Each drop is pain, pain, pain when you leave

 

その一粒が痛みで、キミが去ってからは痛みで

 

 

It's such a shame we fucked it up, you and me

 

僕達はダメになってしまうなんて、キミと僕は

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってベイビー、キミが去ってからは

 

 

All it does is rain

 

残ったものは雨だから

 

 

 

 

 

 

 

And it feels like, oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

そしてそれはこんな感じないんだ

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

And it feels like, oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

そしてそれはこんな感じ

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってキミが去ってから

 

 

All it does is rain

 

残ったものは雨だから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tried to find shelter here in the arms of someone new

 

誰か新しい相手の腕の中にシェルターを求めてみた

 

 

But I'd rather be there under the covers just with you

 

でも僕はそのカバーの下、ただキミといた方がいいんだ

 

 

'Cause you were my everything

 

だって、キミは僕の全てだったから

 

 

Now I don't know what to do

 

今どうしていいのかなんて分からないよ

 

 

Oh, I'm caught up in the storm

 

ねえ、僕は嵐に捕まったんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってベイビー、キミが去ってから

 

 

All it does is rain, rain, rain down on me

 

残ったものは雨だけで、僕を打ち付ける雨

 

 

Each drop is pain, pain, pain when you leave

 

その一粒が痛みで、キミが去ってからは痛みで

 

 

It's such a shame we fucked it up, you and me

 

僕達はダメになってしまうなんて、キミと僕は

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってベイビー、キミが去ってからは

 

 

All it does is rain

 

残ったものは雨だから

 

 

 

 

 

 

 

And it feels like, oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

そしてそれはこんな感じないんだ

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

And it feels like, oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

そしてそれはこんな感じ

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってキミが去ってから

 

 

All it does is rain

 

残ったものは雨だから

 

 

 

 

 

 

 

'Cause when I'm sitting in the bar

 

だって、バーに座ってると

 

 

All the lovers with umbrellas always pass me by

 

僕のそばを通り過ぎる時はいつも傘をさした恋人達で

 

 

It's like I'm living in the dark

 

これって暗闇の中を生きてるみたいで

 

 

And my heart's turned cold since you left my life

 

そして、キミが去ってしまって以来、僕の心は凍りついてしまった

 

 

And no matter where I go

 

どこにいても

 

 

Girl, I know if I'm alone, there'll be no blue sky 

 

ねえ知ってるんだ、1人の時は青空なんかなくて

 

 

I don't know what I'm doing wrong

 

何を間違ったことをしてるのか分からないんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってベイビー、キミが去ってから

 

 

All it does is rain, rain, rain down on me

 

残ったものは雨だけで、僕を打ち付ける雨

 

 

Each drop is pain, pain, pain when you leave

 

その一粒が痛みで、キミが去ってからは痛みで

 

 

It's such a shame we fucked it up, you and me

 

僕達はダメになってしまうなんて、キミと僕は

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってベイビー、キミが去ってからは

 

 

All it does is rain

 

残ったものは雨だから

 

 

 

 

 

 

 

And it feels like, oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

そしてそれはこんな感じないんだ

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

And it feels like, oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

そしてそれはこんな感じ

 

 

'Cause baby, when you're gone

 

だってキミが去ってから

 

 

All it does is rain

 

残ったものは雨だから

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow