カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Star~ Bazzi

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

Faded off of that bottle

 

酔いつぶれるまで飲もう

 

 

Livin' like no tomorrow

 

もう、明日なんて存在しないくらいに

 

 

I like you 'cause I'm lifted

 

キミと一緒にいると気分が上がるから好きなんだ

 

 

And you like me 'cause I'm gifted

 

だって、キミは僕の才能が好きなんだよね?

 

 

Buttoned down in designer

 

デザイナーブランドのボタンダウン

 

 

That Dolce and Gabbana

 

ドルチェ&ガッバーナのようで

 

 

Painted just like an angel

 

天使の絵画のようさ

 

 

I thank the Lord that he made you

 

神様に感謝しないと、キミを作ってくれたんだから

 

 

 

 

 

 

 

I see it in your eyes

 

キミの瞳に映る

 

 

Passion you can't deny

 

情熱は誤魔化せなくて

 

 

Girl, we can live that life

 

ねえ、僕達はこんな風に生きられるさ

 

 

I see it all

 

僕にはわかるんだよ

 

 

There we are

 

僕達は

 

 

Smokin' on rolled cigars

 

葉巻をふかして

 

 

Hollywood boulevard

 

ハリウッド・ブルーバードで

 

 

I can see it all now

 

今の僕には全て見えてるんだ

 

 

You could be

 

キミは

 

 

Bigger than your fantasies

 

夢に描いてる自分よりもビッグになれるさ

 

 

Standing right next to me

 

だって、僕と一緒に歩んでいくんだから

 

 

I see it all now

 

今の僕には全てが見えるんだ

 

 

You're a star

 

キミはスターだ

 

 

I can see it all now

 

今の僕には全てが見えるんだ

 

 

You look...

 

キミは...

 

 

  

Like you straight out a movie

 

キミは映画から飛び出して来たみたいで

 

 

Naked in the jacuzzi

 

ジャグジーに裸で横たわる姿は

 

 

Stuntin' like you Madonna

 

マドンナのように華やかで

 

 

That beautiful persona

 

美しい人なんだ

 

 

Energy go crazy

 

エネルギーが溢れて狂いそうだよ

 

 

I might have your babies

 

キミのベイビーを持とうかな

 

 

And I don't usually say this

 

普段こんな風に言わないんだけど

 

 

I swear it's not 'cause I'm faded

 

誓うよ、決して酔っ払ってるからじゃない

 

 

 

 

 

 

I see it in your eyes

 

キミの瞳に映る

 

 

Passion you can't deny

 

情熱は誤魔化せなくて

 

 

Girl, we can live that life

 

ねえ、僕達はこんな風に生きられるさ

 

 

I see it all

 

僕にはわかるんだよ

 

 

There we are

 

僕達は

 

 

Smokin' on rolled cigars

 

葉巻をふかして

 

 

Hollywood boulevard

 

ハリウッド・ブルーバードで

 

 

I can see it all now

 

今の僕には全て見えてるんだ

 

 

You could be

 

キミは

 

 

Bigger than your fantasies

 

夢に描いてる自分よりもビッグになれるさ

 

 

Standing right next to me

 

だって、僕と一緒に歩んでいくんだから

 

 

I see it all now

 

今の僕には全てが見えるんだ

 

 

You're a star

 

キミはスターだ

 

 

I can see it all now

 

今の僕には全てが見えるんだ

 

 

You look...

 

キミは...

 

 

There we are

 

僕達は

 

 

Smokin' on rolled cigars

 

葉巻をふかして

 

 

Hollywood boulevard

 

ハリウッド・ブルーバードで

 

 

I can see it all now

 

今の僕には全て見えてるんだ

 

 

You're a star

 

キミはスターなんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow