カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~High On Life~ Martin Garrix feat Bonn

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Killed the demons of my mind

 

僕の心の中に潜む悪魔を消したんだ

 

 

Ever since you came around

 

キミが僕の前に現れてからずっと

 

 

We at river, running wild

 

僕達は川の近くをワイルドに走ってたんだ

 

 

How could I have been so blind?

 

僕はどうしてこんなに正気を失うまでに何も見えなくなってしまったのかな?

 

 

 

 

 

 

 

I just live a fast life

 

僕はただ、思ったままの人生を送るんだ

 

 

Forget about the past time

 

過去のことは忘れて

 

 

I'm up to escape my feels

 

自分の前の気持ちから逃げようとしてるんだ

 

 

The friendships only passed by

 

あの友情はもう過去なんだよ

 

 

The show and calling strobe lights

 

まるでストロボのように明るいって言われた舞台みたいだった

 

 

With you I feel something real

 

僕はキミと居ると自分の本当の気持ちが分かる気がするんだ

 

 

And I'd walk a million miles just to see your smile 

 

僕はキミの笑顔を見るために、何百万マイルもの道を歩くんだ

 

 

Till the day I die

 

僕が逝くまで

 

 

Oh, I need you by my side, we'd get high on life

 

キミに隣に居て欲しいんだ。僕達は人生で最高の時を過ごすだろうね

 

 

Till the day we die

 

僕達の終わるが来る時まで

 

 

High on life till the day we die

 

僕達が逝くまでに幸せな時を過ごすんだ

 

 

High on life till the day we die

 

僕達が逝くまで

 

 

High on life till the day we die

 

僕達が逝くまでね

 

 

And I'd walk a million miles, just to see your smile

 

キミの笑顔を見るために、何百万マイルもの道を歩くんだ

 

 

Till the day I die

 

終わりまでにね

 

 

High on life till the day we die

 

僕達の終わりまでに、最高の時間を過ごすんだ

 

 

 

 

Through my fingers, out of sight

 

指の間を通して、光の見えない所に逃げるんだ

 

 

How could I have let you go?

 

僕はどうやってキミの元にたどり着くんだろうか?

 

 

Cutting corners, turning stones

 

手を抜いて、石みたいに動けなくなってしまう

 

 

But I can only see your ghost

 

でも、僕が見ることが出来るのはキミの幽霊だけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

I just live a fast life

 

僕はただ、思ったままの人生を送るんだ

 

 

Forget about the past time

 

過去のことは忘れて

 

 

I'm up to escape my feels

 

自分の前の気持ちから逃げようとしてるんだ

 

 

The friendships only passed by

 

あの友情はもう過去なんだよ

 

 

The show and calling strobe lights

 

まるでストロボのように明るいって言われた舞台みたいだった

 

 

With you I feel something real

 

僕はキミと居ると自分の本当の気持ちが分かる気がするんだ

 

 

And I'd walk a million miles just to see your smile 

 

僕はキミの笑顔を見るために、何百万マイルもの道を歩くんだ

 

 

Till the day I die

 

僕が逝くまで

 

 

Oh, I need you by my side, we'd get high on life

 

キミに隣に居て欲しいんだ。僕達は人生で最高の時を過ごすだろうね

 

 

Till the day we die

 

僕達の終わるが来る時まで

 

 

High on life till the day we die

 

僕達が逝くまでに幸せな時を過ごすんだ

 

 

Oh, I need you by my side, we'd get high on life

 

キミに隣に居て欲しいんだ。僕達は人生で最高の時を過ごすだろうね

 

 

Till the day we die

 

僕達の終わるが来る時まで

 

 

High on life till the day we die

 

僕達が逝くまでに幸せな時を過ごすんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I'd walk a million miles just to see your smile 

 

僕はキミの笑顔を見るために、何百万マイルもの道を歩くんだ

 

 

Till the day I die

 

僕が逝くまで

 

 

Oh, I need you by my side, we'd get high on life

 

キミに隣に居て欲しいんだ。僕達は人生で最高の時を過ごすだろうね

 

 

Till the day we die

 

僕達の終わるが来る時まで

 


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow