カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Why~ Shawn Mendes

 

 

 

youtu.be

 
 
 
 
 
 
 
I know a girl, she's like a curse
 
ある女の子を知ってるんだ、呪いの様な子をね
 
We want each other, no one will break first
 
僕達はお互いを欲してるし、どっちかが先にフラれるようなことはないんだ
 
So many nights, trying to find someone new
 
沢山の夜、誰か新しい人を探そうと思ってるんだけど
 
They don't mean nothing compared to her, and I know
 
彼女には、誰も勝てないって僕には分かるんだよ
 
When people ask about us, now, we just brush it off
 
いつか、他人が僕達のことを聞いてきたら、今すぐに関係を終わらせるよ
 
I don't know why we act like it means nothing at all
 
何で、僕達の間に何もないように振舞うのか、僕にも分からないけど
 
I wish that I could tell you that you're all that I want, yeah
 
僕が欲しいのはキミだけだって伝えられたらいいのに
 
 
 
 
 
 
 
I pretend that I'm not ready
 
僕はまだ、準備が出来てないみたいに振舞うんだ
 
Why do we put each other through hell?
 
何で、僕達はお互いに地獄を見るのかな?
 
Why can't we just get over ourselves?
 
何で、僕達はお互いを忘れられないんだろう?
 
And you say Hi like you just met me
 
そしてキミは、たった今僕に出会ったみたいに挨拶するんだ
 
Why do we put each other though hell?
 
何で僕達はお互いに地獄を見るんだろう?
 
Why can't we just get over ourselves?
 
何で僕達はお互いを忘れられないんだろう?
 
Why can't we just get over ourselves?
 
なんで僕達は...
 
When I hear you sing, it get's hard to breathe
 
キミが歌ってるのを聞くと、僕は息苦しくなってしまうよ
 
 
 
 
 
 
 
Can't help but think every song's about me
 
どうすることも出来ないけど、歌は全部僕のことを言ってると思ってるんだ
 
And every line, every word that I write
 
すべての行、僕が書く色んな言葉
 
You are the muse in the back of my mind, oh
 
心の奥では、キミは僕の女神なんだ
 
Don't want to ask about it 'cause you might brush it off
 
それについて聞かないで欲しいんだ、だってキミが関係を終わらせるかもしれないから
 
I'm afraid you think that it means nothing at all 
 
全く何の意味もないってキミが思うのが怖いんだ
 
I don't know why I won't admit that you're all I want
 
僕が欲しいのはキミだけだって、なんで認められないのか自分では分からないよ
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
I pretend that I'm not ready
 
僕はまだ、準備が出来てないみたいに振舞うんだ
 
Why do we put each other through hell?
 
何で、僕達はお互いに地獄を見るのかな?
 
Why can't we just get over ourselves?
 
何で、僕達はお互いを忘れられないんだろう?
 
And you say Hi like you just met me
 
そしてキミは、たった今僕に出会ったみたいに挨拶するんだ
 
Why do we put each other though hell?
 
何で僕達はお互いに地獄を見るんだろう?
 
Why can't we just get over ourselves?
 
何で僕達はお互いを忘れられないんだろう?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I pretend that I'm not ready
 
僕はまだ、準備が出来てないみたいに振舞うんだ
 
Why do we put each other through hell?
 
何で、僕達はお互いに地獄を見るのかな?
 
Why can't we just get over ourselves?
 
何で、僕達はお互いを忘れられないんだろう?
 
And you say Hi like you just met me
 
そしてキミは、たった今僕に出会ったみたいに挨拶するんだ
 
Why do we put each other though hell?
 
何で僕達はお互いに地獄を見るんだろう?
 
Why can't we just get over ourselves?
 
何で僕達はお互いを忘れられないんだろう?
 
 
 
 
 
 
 
I know a girl, she's like a curse
 
ある女の子を知ってるんだ、呪いの様な子をね
 
We want each other, no one will break first
 
僕達はお互いを欲してるし、どっちかが先にフラれるようなことはないんだ
 
So many nights, trying to find someone new
 
沢山の夜、誰か新しい人を探そうと思ってるんだけど
 
They don't mean nothing compared to you
 
キミに比べたら、彼女達には興味がないよ
 
 
 

 

 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow