カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Little By Little~ Oasia

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

We the people fight for our existence

 

僕達はみんな存在のために戦うんだ

 

 

 

 

We don't claim to be perfect but we're free

 

完璧になることなんて求めないけど、僕達は自由なんだ

 

 

 

 

We dream our dreams alone with no resistance

 

何の邪魔もなく、僕達は一人で自分の夢を見るんだ

 

 

 

 

Fading like the stars we wish to be

 

なりたいって思ってる星達みたいに、薄れていく

 

 

 

 

 

 

 

You know I didn't mean what I just said

 

わざとじゃないってことは分かるだろ?今、僕が言った言葉は

 

 

 

 

But my God woke up on the wrong side of his bed

 

でも、僕の神様はどこか機嫌が悪かった

 

 

 

 

And it just don't matter now

 

それはもう、大事なことじゃなくなったんだ

 

 

 

 

'Cause little by little we gave you everything you ever dreamed of

 

だって、少しずつキミが夢見たすべてを、僕があげたんだから

 

 

 

 

Little by little the wheels of your life have slowly fallen off

 

少しずつ、キミの人生の輪はゆっくりと落ちていったんだ

 

 

 

 

Little by little you have to give it all in all your life

 

少しずつ、キミは人生の中のすべてを上げていかないといけない

 

 

 

 

And all the time I just ask myself why you're really here

 

ずっと、ただ僕は自分に問いかけるんだ、ここに自分が理由をね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

True perfection has to be imperfect

 

本当の完璧は不完全じゃないといけないんだよ

 

 

 

 

I know that that sounds foolish but it's true

 

バカみたいだけど、それが本当なんだ

 

 

 

 

The day has come and now you'll have to accept

 

その日がやってきたんだ、もう君は受け入れるしかないけど

 

 

 

 

The life inside your head we give to you

 

僕達がキミにあげるキミの頭の中の人生をね

 

 

 

 

 

 

 

You know I didn't mean what I just said

 

わざとじゃないってことは分かるだろ?今、僕が言った言葉は

 

 

 

 

But my God woke up on the wrong side of his bed

 

でも、僕の神様はどこか機嫌が悪かった

 

 

 

 

And it just don't matter now

 

それはもう、大事なことじゃなくなったんだ

 

 

 

 

'Cause little by little we gave you everything you ever dreamed of

 

だって、少しずつキミが夢見たすべてを、僕があげたんだから

 

 

 

 

Little by little the wheels of your life have slowly fallen off

 

少しずつ、キミの人生の輪はゆっくりと落ちていったんだ

 

 

 

 

Little by little you have to give it all in all your life

 

少しずつ、キミは人生の中のすべてを上げていかないといけない

 

 

 

 

And all the time I just ask myself why you're really here

 

ずっと、ただ僕は自分に問いかけるんだ、ここに自分が理由をね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Little by little we gave you everything you ever dreamed of

 

少しずつ、キミが夢見たすべてを僕達はあげたんだよ

 

 

 

 

Little by little the wheels of your life have slowly fallen off

 

少しずつ、キミの人生の輪はゆっくり落ちていった

 

 

 

 

Little by little you have to give it all in all your life

 

少しずつ、キミは人生の中のすべてを上げていかないといけないんだ

 

 

 

 

And all the time I just ask myself why you're really here

 

そしてずっと、ただ僕は自分に問いかけるんだ、ここに自分がいる本当の理由を

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Why am I really here?

 

何で、僕はここにいるの?

 

 

 

 

Why am I really here?

 

僕は何故ここにいるんだろう?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

Oasis オアシス / Time Flies... 1994-2009 輸入盤 【CD】
価格:2385円(税込、送料別) (2018/6/9時点)