カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Somebody To Love~ One Republic

 

 

 

 

 

 

 

 

Never could imagine the way story happened

 

こんなことになるなんて思わなかったよ

 

 

You with someone new

 

キミと新しい人が

 

 

I used to be your focus, now you don't even notice

 

僕はキミの焦点だったけど、今は気づいてくれやしないね

 

 

When I leave the room

 

僕が部屋からいなくなっても

 

 

You weren't even tryin' to make me jealous

 

僕はキミを嫉妬させようともしなかったんだ

 

 

But you can't help it, you can't help it

 

でも、仕方ないよね

 

 

 

 

 

 

 

And it kills me to know

 

理解したら死ぬほど辛いんだ

 

 

That you found somebody to love, somebody to love

 

キミが愛する人を見つけたってことが

 

 

Tell me how can I go on without

 

どう生きていけばいいのか、僕に教えてよ

 

 

Somebody to love

 

愛する人無しで

 

 

Somebody to love

 

愛する人がいなくて

 

 

Somebody to love

 

愛する人無しで

 

 

Somebody to love

 

愛する人がいなくて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They say that love comes easy

 

みんな言う、愛は簡単にやってくるって

 

 

Whenever it comes easy and I see it on your face

 

愛が簡単に寄ってきても、キミの顔を思い浮かべてしまう

 

 

I don't want you to be lonely

 

キミに孤独になって欲しくない

 

 

But right now, I'm the only one who feels this way

 

でも今は、僕がそうなってるんだ

 

 

And I ain't even tryin' to make you miss me, make you miss me

 

キミは僕を恋しくさせようとすらしない

 

 

I know we're history

 

僕達の歴史は知ってる

 

 

 

 

 

 

 

But it kills me to know that you found

 

でも、理解したら死ぬほど辛いんだ

 

 

That you found somebody to love, somebody to love

 

キミが愛する人を見つけたってことが

 

 

Tell me how can I go on without

 

どう生きていけばいいのか、僕に教えてよ

 

 

Somebody to love

 

愛する人無しで

 

 

Somebody to love

 

愛する人がいなくて

 

 

Somebody to love

 

愛する人無しで

 

 

Somebody to love

 

愛する人がいなくて

 

 

You weren't even tryin' to make me jealous

 

僕はキミを嫉妬させようともしなかったんだ

 

 

But you can't help it, you can't help it

 

でも、仕方ないよね

 

 

 

 

 

 

 

And it kills me to know that you found

 

理解したら死ぬほど辛いんだ

 

 

That you found somebody to love, somebody to love

 

キミが愛する人を見つけたってことが

 

 

Tell me how can I go on without

 

どう生きていけばいいのか、僕に教えてよ

 

 

Somebody to love

 

愛する人無しで

 

 

Somebody to love

 

愛する人がいなくて

 

 

Somebody to love

 

愛する人無しで

 

 

Somebody to love

 

愛する人がいなくて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I used to be your focus, now you don't even notice

 

僕はキミの焦点だったけど、今は気づいてくれないよね

 

 

When I leave the room

 

僕がこの部屋からいなくなっても

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow