カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Monday~ Imagine Dragons

 

 


 

When you're down on your luck

キミが不運だったって思う日

 

I take the bass, baby, turn it up

僕は低音みたいに助けるんだ

 

When you're face to the floor

キミは目が回るほど忙しい時に

 

I turn the dial, turn it up more

僕は気合を入れて

 

I'm there for you

キミを助けるんだ

 

Will you be there for me too?

キミも僕のために一緒にいてくれる?

 

I believe in the cause 

信じてるよ、だって

 

I'm pound for pound, baby, turn it on

僕は本気なんだ、気合が入ってる

 

A million calls will never do, I never get enough of you

僕はキミから100万の電話をもらっても足りなくて

 

I never get enough of you

キミのことなら絶対に飽きないんだ

 

 

 

You are my Monday, you're the best day of the week

キミは僕の月曜日、僕の一週間の一番いい日で

 

So underrated and a brand new start

みんなは価値が分かってないから

 

Don't care what all the kids say

周りから大事にされてないけど

 

You've got the key to my heart

キミは僕の心への鍵を持ってる

 

 

 

When you call on the phone

キミは電話して

 

I never let you hear the dial tone

僕はその電話に絶対に出るよ

 

I believe in your touch 

キミのタッチを信じるよ

 

I know I can be a little much

僕は自分が時々鬱陶しいって知ってるんだ

 

I'm there for you

僕はキミのためにここにいるよ

 

Will you be there for me, too?

キミも僕のためにいてくれるかな?

 

 

 

You are my Monday, you're the best day of the week

キミは僕の月曜日、僕の一週間の一番いい日で

 

So underrated and a brand new start

みんなは価値が分かってないから

 

Don't care what all the kids say

周りから大事にされてないけど

 

You've got the key to my heart

キミは僕の心への鍵を持ってる

 

 

 

You could be the one that I've been waiting all my life for

僕はずっと待ってた、理想なのがキミかもしれないって

 

You could be the key to lead me up into the highest floor

僕のことを励まそうとしてくれたし

 

Give me lovin', keep me goin' 'til the midnight hour

僕に愛をくれて、徹夜させるくらいの力を与えてくれるんだ

 

Bring me up, lift me up to your rainbow tower

励まして、キミの愛情をもっと与えて

 

Your rainbow tower

キミの7色を

 

Your rainbow tower

キミの愛情をね

 

My Monday, doo doo doo

僕の月曜日

 

Doo doo doo, doo doo doo

 

 

My Monday

僕の月曜日だよ

 

My Monday, doo doo doo

僕の月曜日

 

Doo doo doo, doo doo doo

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow