カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stay The Night~ Zedd feat Hayley Williams

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

I know that we are upside down

 

知ってるわ、私達がめちゃくちゃな関係だって

 

 

So hold your tongue and hear me out

 

だから黙って私の話を最後まで聞いて欲しいの

 

 

I know that we were made to break

 

わかってるの、私たちの関係がダメになるって

 

 

So what? I don't mind

 

だから何って?私は気にしない

 

 

You kill the lights, I'll draw the blinds

 

あなたが灯りを消したら私がブラインドを下ろすわ

 

 

Don't dull the sparkle in your eyes

 

だから、あなたの瞳の中の輝きは無くさないで

 

 

I know that we were made to break

 

わかってるの、私達の関係がダメになるって

 

 

So what? I don't mind

 

だから何って?私は気にしないわ

 

 

 

 

 

 

 

Are you gonna stay the night

 

あなたは今夜、一緒に居てくれる?

 

 

Are you gonna stay the night

 

一緒に居てくれる?

 

 

Oh oh oh, are you gonna stay the night

 

ねえ、今夜は一緒に居てくれる?

 

 

Are you gonna stay the night

 

あなたは今夜は一緒に居てくれる?

 

 

Doesn't mean we're bound for life

 

ずっと一緒に居て、って言ってるわけじゃないのよ

 

 

So oh oh, are you gonna stay the night

 

だから、今夜は一緒に居てくれる?

 

 

 

 

 

I am fire gasoline, come pour yourself all over me

 

私は燃えてるガソリンで、あなたは私にそれを注ぐの

 

 

We'll let this place go down in flames only one more time

 

だから、そう一度だけここで暑い夜を過ごしましょう

 

 

You kill the lights, I'll draw the blinds

 

あなたが灯りを消したら、私がブラインドを下ろすから

 

 

Don't dull the sparkle in your eyes

 

だからあなたの瞳の中にある輝きは消さないで

 

 

I know that we were made to brake

 

わかってるの、私達の関係がダメになるって

 

 

So what? I don't mind

 

だから何って?私は気にしないわ

 

 

 

 

 

 

 

Are you gonna stay the night

 

あなたは今夜、一緒に居てくれる?

 

 

Are you gonna stay the night

 

一緒に居てくれる?

 

 

Oh oh oh, are you gonna stay the night

 

ねえ、今夜は一緒に居てくれる?

 

 

Are you gonna stay the night

 

あなたは今夜は一緒に居てくれる?

 

 

Doesn't mean we're bound for life

 

ずっと一緒に居て、って言ってるわけじゃないのよ

 

 

So oh oh, are you gonna stay the night

 

だから、今夜は一緒に居てくれる?

 

 

Night night night night night...

 

今夜は、今夜は...

 

 

Are you gonna stay the night

 

あなたは今夜は一緒に居てくれる?

 

 

 

 

 

 

 

Are you gonna stay the night

 

あなたは今夜は一緒に居てくれる?

 

 

Doesn't mean we're bound for life

 

ずっと一緒に居て、って言ってるわけじゃないのよ

 

 

So oh oh, are you gonna stay the night

 

だから、今夜は一緒に居てくれる?

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow