カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Dancing Feet~ Kygo

 

 

 

Spin you around on the chandeliers

キミとシャンデリアの下で踊りたいん

 

Head over heels like tears for fears

ティアーズ・フォー・フィアーズみたいに恋に落ちたんだ

 

Your love, no, I can't het enough

キミの愛はどれだけあっても足りない

 

Losin' my cool, but I'm stayin' alive 

冷静さを失ってるけど、僕は生き残ってるんだ

 

Dance in the rain just to kiss the night

夜にキスするために雨の中を踊ろう

 

Your touch, oh, it fits like a glove, oh

キミに触れられると完璧にフィットするんだ

 

 

 

Don't need drama

ドラマなんていらない

 

I just need one word to get to you

キミに近づくための一言が欲しい

 

So tell me now, do you want it?

だから教えてよ、キミは欲しいの?

 

'Cause these dancin' feet don't cry to the rhythm, they cry for you

だって、ダンスする僕の足はリズムじゃなくてキミを求めてる

 

And every Saturday night that you ain't here, my tears are blue

キミがここにいない土曜日は毎晩僕の涙はブルーになる

 

And these blindin' lights, they shine so bright like we're on the moon

キラキラ光る、月にいるみたいに僕達を照らしてる

 

But I don't wanna dance another beat, no, unless it's with you

でももう一曲は踊りたくないんだ、キミがいないのなら

 

I don't wanna dance another beat, no, unless it's with you

でももう一曲は踊りたくないんだ、キミがいないのなら

 

 

 

 

Tell me, who do I call when I lose my mind?

教えてよ、心を失ったら誰を呼べばいいの?

 

Four in the mornin', I'm on fire 

朝の4時でも僕は燃え上がってる

 

It's you that I'm runnin' to

僕のゴールはキミなんだ

 

You got a diamond heart, you're a work of art

キミの心はダイヤモンド、キミは芸術作品なんだ

 

And nothin' compares when I'm in your arms

キミの腕に抱かれる以外、いいことなんてないんだ

 

Don't go 'cause we'll never know, oh

行かないで、だって未来はわからないから

 

 

 

Don't need drama

ドラマなんていらない

 

I just need one word to get to you

キミに近づくための一言が欲しい

 

So tell me now, do you want it?

だから教えてよ、キミは欲しいの?

 

'Cause these dancin' feet don't cry to the rhythm, they cry for you

だって、ダンスする僕の足はリズムじゃなくてキミを求めてる

 

And every Saturday night that you ain't here, my tears are blue

キミがここにいない土曜日は毎晩僕の涙はブルーになる

 

And these blindin' lights, they shine so bright like we're on the moon

キラキラ光る、月にいるみたいに僕達を照らしてる

 

But I don't wanna dance another beat, no, unless it's with you

でももう一曲は踊りたくないんだ、キミがいないのなら

 

 

 

I don't wanna dance another beat, no, unless it's with you

踊りたくないんだ、キミがいないのなら

 

Da-da-da-da-dancin' feet

ダンスする僕の足

 

They cry, they cry

求めてるんだ

 

Da-da-da-da-dancin' feet

ダンスする僕の足

 

They cry, they cry

求めてるんだ

 

 

 

'Cause these dancin' feet don't cry to the rhythm, they cry for you

だって、ダンスする僕の足はリズムじゃなくてキミを求めてる

 

And every Saturday night that you ain't here, my tears are blue

キミがここにいない土曜日は毎晩僕の涙はブルーになる

 

And these blindin' lights, they shine so bright like we're on the moon

キラキラ光る、月にいるみたいに僕達を照らしてる

 

But I don't wanna dance another beat, no, unless it's with you

でももう一曲は踊りたくないんだ、キミがいないのなら

 

 

 

I don't wanna dance another beat, no, unless it's with you

踊りたくないんだ、キミがいないのなら

 

Da-da-da-da-dancin' feet

ダンスする僕の足

 

They cry, they cry

求めてるんだ

 

Da-da-da-da-dancin' feet

ダンスする僕の足

 

They cry, they cry

求めてるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow