カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Comfort Crowd~ Conan Gray

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

This hurt that I'm holding's getting heavy

 

僕のこの痛みはどんどん重くなって

 

 

But I'mma keep a smile on my shoulder's 'til I'm sweaty

 

でも、僕は疲れるまで笑顔は絶やさないよ

 

 

Begging on my knees

 

懇願してるんだ

 

 

Screamin' "someone come and help me"

 

「誰か助けに来て」って叫ぶんだ

 

 

But by the time they're there

 

でも、誰かが来た時には

 

 

I've already hid the body

 

もう、僕はいないんだ

 

 

My breath's gettin' short and I'm unsteady

 

息が切れてきて不安なんだ

 

 

Wellin' up in tears as I lay upon your belly

 

キミのお腹の上に寝そべりながら涙が湧き上がってくるよ

 

 

Telling you I'm fine

 

僕は大丈夫ってキミに言うんだ

 

 

I don't really need nobody

 

誰も必要ないって

 

 

But you say through a sigh

 

でも、キミのため息越しに言うんだ

 

 

That I said that lie already

 

そんなの嘘だって

 

 

 

 

 

 

 

I just needed company now

 

本当は仲間が必要だったんだ

 

 

Yeah, I just needed someone around

 

そうさ、誰かにいて欲しかったんだ

 

 

Yeah, I don't care what song that we play

 

そうさ、何の曲をかけるとか

 

 

Or mess that we make

 

散らかしたりとかどうでもいいんだ

 

 

Just company now

 

ただ、今は仲間が必要なんだ

 

 

Comfort crowd

 

人混みが落ち着く

 

 

Comfort crowd

 

人混みが落ち着く

 

 

 

 

 

We rot, thinkin' lots about nothing

 

僕たちはダメだって

 

 

Yeah, I could spend a lifetime

 

どうでもないことを考えてるよ

 

 

Sitting here talkin'

 

ここで座って話しながら人生を生きてきたんだ

 

 

And even if I cry all over your body

 

僕がキミに泣きついても

 

 

You don't really mind

 

キミは気にしないんだ

 

 

Say you like your shirt soggy

 

服が濡れるのが好きなんだ

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I just needed company now

 

本当は仲間が必要だったんだ

 

 

Yeah, I just needed someone around

 

そうさ、誰かにいて欲しかったんだ

 

 

Yeah, I don't care what song that we play

 

そうさ、何の曲をかけるとか

 

 

Or mess that we make

 

散らかしたりとかどうでもいいんだ

 

 

Just company now

 

ただ、今は仲間が必要なんだ

 

 

Comfort crowd

 

人混みが落ち着く

 

 

Comfort crowd

 

人混みが落ち着く

 

 

 

 

 

 

We mess around

 

僕達はバカして

 

 

And laugh too loud

 

沢山笑って

 

 

And make the sounds

 

曲をかけて

 

 

We try to hide when people are around

 

人がいる時は隠れようとするんだ

 

 

By blood we're bound

 

僕達は血で繋がってる

 

 

Through ups and downs

 

上から下まで

 

 

Their smiles and pouts

 

あいつらの笑顔やふてくされて顔

 

 

Comfort crowd

 

人混みが落ち着くよ

 

 

You can always count on

 

いつだって頼っていいんだよ

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I just needed company now

 

本当は仲間が必要だったんだ

 

 

Yeah, I just needed someone around

 

そうさ、誰かにいて欲しかったんだ

 

 

Yeah, I don't care what song that we play

 

そうさ、何の曲をかけるとか

 

 

Or mess that we make

 

散らかしたりとかどうでもいいんだ

 

 

Just company now

 

ただ、今は仲間が必要なんだ

 

 

Comfort crowd

 

人混みが落ち着く

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow