カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It's You~ MAX

 

 

 

It's you

キミなんだ

 

Loving's so easy to do

愛すことなんて簡単で

 

It's easy, baby

簡単なんだ

 

Think that I'm falling for you

僕はキミに恋をしてると思う

 

Yeah, it's easy

そう、簡単なことなんだよ

 

 

 

Another Sunday afternoon

またやってきた、日曜日の午後

 

And I'm still in bed with you

まだキミと一緒にベッドにいる

 

Nothing else I wanna do, no

他にやりたいことなんてない

 

Order from that place you like

キミの好きな場所で注文すればいいんだ

 

We don't need to go outside

外に出る必要はなくて

 

'Cause something 'bout you feels so right

だって、なぜかキミと一緒だと落ち着くから

 

Can we stay like this forever?

こうやって永遠にいられるかな?

 

A white dress or whatever

白いドレスとか

 

I keep dreaming there's a somewhere

僕はずっと夢見てる

 

Where we grow old together

一緒に歳をとれる場所があると思って

 

 

 

It's you

キミなんだ

 

Loving's so easy to do

愛すことなんて簡単で

 

It's easy, baby

簡単なんだ

 

Think that I'm falling for you

僕はキミに恋をしてると思う

 

Yeah, it's easy

そう、簡単なことなんだよ

 

 

 

I met you at the right time

ピッタリのタイミングでキミと出会った

 

See you and I'm still excited

キミを見るだけで今でも心が躍るんだ

 

Sittin' in that shirt of mine

僕のシャツを着て座ってるキミ

 

A little big but I like it

少し大きいけど僕は好きなんだ

 

Snacks in the late night

深夜に食べるおかし

 

We don't need to do fine dinin'

豪華な食事なんて必要ない

 

Make love when the sunrise

夜明けに愛し合って

 

Pillow talk in silence

静かなピロートークをするんだ

 

Like this forever?

こうやって永遠にいられるかな?

 

A white dress or whatever

白いドレスとか

 

I keep dreaming there's a somewhere

僕はずっと夢見てる

 

Where we grow old together

一緒に歳をとれる場所があると思って

 

In a van or in a mansion

車の中でも家の中でも

 

Raining but we're dancing

雨が降っても僕達は踊る

 

There's a billion people out there, I can't believe the chances

何十億人もの人達がいるのにこんなチャンスと巡り合うなんて

 

 

 

It's you

キミなんだ

 

Loving's so easy to do

愛すことなんて簡単で

 

It's easy, baby

簡単なんだ

 

Think that I'm falling for you

僕はキミに恋をしてると思う

 

Yeah, it's easy

そう、簡単なことなんだよ

 

Loving's so easy to do

愛すことなんて簡単で

 

Yeah, it's easy, baby

簡単なんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow