カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You Like That~ Chris Brown

 



 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Girl, I need you to get in the vive, but you don't even try

 

キミにこのバイブスを感じて欲しいけど、でも感じ取ろうともしない

 

 

You are the one that I want, yeah, you know what I like

 

キミこそ僕が欲しい子なのに、わかってるだろ?

 

 

Nobody deny it, my bed and your body is callin'

 

みんなわかってるんだよ、ベッドとキミの体が僕を呼んでるんだ

 

 

Come sit on this chair, yeah

 

こっちへ来て、この椅子に座ってよ

 

 

Come sit on this, let me

 

こっちに来てさあ

 

 

Put it in your body

 

体を僕に重ねて

 

 

Don't you give this to anybody

 

他の奴にはするなよ

 

 

This is mine, all mine

 

これは僕だけの特権で

 

 

You know I can give you life

 

キミのためなら僕の人生も捧げるよ

 

 

Girl, you're so exotic

 

キミはとてもエキゾチックで

 

 

Come on, let's have a private party

 

こっちに来て、2人だけでパーティーをしようよ

 

 

Quit puttin' up a fight

 

喧嘩なんかやめて

 

 

You know I know what you like

 

キミが好きな

 

 

 

 

 

 

 

So come on and give me that

 

こっちに来て、僕にくれよ

 

 

Give me that, arch your back, let me take control

 

背中を丸めて僕にやらせてくれ

 

 

When the lights down low

 

明かりは灯すから

 

 

When the lights down low

 

明かりは

 

 

Stop playing with me, this is where you belong

 

僕を弄ぶのはやめてよ、ここがキミの居場所だよ

 

 

I know you like that through

 

キミだって好きなのはわかってるんだ

 

 

I know you like that through

 

キミだって...

 

 

Your body on me, quit actin' like you're so shy

 

重なる体、シャイな素振りなんてやめて

 

 

When the lights down low

 

明かりは灯すから

 

 

I know you like that through

 

キミだって好きなのはわかってるんだ

 

 

 

You got that, got that right

 

キミのものだよ、これが正しいんだ

 

 

You give me what I like

 

僕の求めてる物をキミはくれて

 

 

We put it on the line, you like it

 

すぐにしようよ、キミも好きなんだろ?

 

 

Nobody deny it, my bed and your body is callin'

 

みんなわかってるんだよ、ベッドとキミの体が僕を呼んでるんだ

 

 

Come sit on this chair

 

こっちへ来て、この椅子に座ってよ

 

 

Come sit on this, let me

 

こっちに来てさあ

 

 

Put it in your body

 

体を僕に重ねて

 

 

Don't you give this to anybody

 

他の奴にはするなよ

 

 

This is mine, all mine

 

これは僕だけの特権で

 

 

You know I can give you life

 

キミのためなら僕の人生も捧げるよ

 

 

Girl, you're so exotic

 

キミはとてもエキゾチックで

 

 

Come on, let's have a private party

 

こっちに来て、2人だけでパーティーをしようよ

 

 

Quit puttin' up a fight (no, no)

 

喧嘩なんかやめて

 

 

You know I know what you like (ooh)

 

キミが好きな

 

 

 

 

 

 

 

So come on and give me that

 

こっちに来て、僕にくれよ

 

 

Give me that, arch your back, let me take control

 

背中を丸めて僕にやらせてくれ

 

 

When the lights down low (oh-oh)

 

明かりは灯すから

 

 

When the lights down low

 

明かりは

 

 

You best stop playing with me, this is where you belong

 

僕を弄ぶのはやめて、ここがキミの居場所だよ

 

 

I know you like that through (ooh, ooh)

 

キミだって好きなのはわかってるんだ

 

 

I know you like that through (yeah)

 

キミだって好きなのはわかってるんだ

 

 

Your body on me, quit actin' like you're so shy

 

重なる体、シャイな素振りなんてやめて

 

 

When the lights down low (low, ooh)

 

明かりは灯すから

 

 

I know you like that through (ooh, ooh)

 

キミだって好きなのはわかってるんだ

 

 

Give me that, arch your back, let me take control

 

背中を丸めて僕にやらせてくれ

 

 

When the lights down low (oh)

 

明かりは灯すから

 

 

When the lights down low

 

明かりは

 

 

 

 

 

Stop playing with me, this is where you belong

 

僕を弄ぶのはやめてよ、ここがキミの居場所だよ

 

 

I know you like that through

 

キミだって好きなのはわかってるんだ

 

 

I know you like that through

 

キミだって...

 

 

Your body on me, quit actin' like you're so shy

 

重なる体、シャイな素振りなんてやめて

 

 

When the lights down low

 

明かりは灯すから

 

 

I know you like that through

 

キミだって好きなのはわかってるんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow