カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It Won't Kill Ya~ The Chainsmokers

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I know as the night goes on

 

夜が更けていく頃に

 

 

You might end up with someone

 

キミは他の誰かと一緒なのかな

 

 

So why do I bite my tongue?

 

なんで、僕は何も言えないんだろう?

 

 

Oh, I wanna know ya

 

キミのことを知りたいよ

 

 

I'm lookin' around the room

 

部屋を見回してみても

 

 

Is one of those stranger as you?

 

どこの誰かも分からないよ

 

 

And do you notice me too?

 

キミも僕に気づいてるのかな?

 

 

Oh, I wanna know ya

 

ねえ、キミを知りたいんだ

 

 

(I want ya) you're a face I won't forget

 

(キミが欲しいんだ)キミの顔をきっと忘れない

 

 

(I want ya) don't know how much time is left

 

(キミが欲しい)どれだけの時間が残されてるんだろう

 

 

(I want ya) haven't bad a moment yet

 

(キミが欲しいよ)まだその時じゃないんだ

 

 

Ooh

 

 

 

Oh, dance with me, it won't kill ya

 

僕と踊ろうよ、それくらいいいだろ?

 

 

And one for the road

 

最後に一杯飲もうよ

 

 

Dance with me, it won't kill ya

 

一緒に踊ろうよ、死にはしないさ

 

 

And one before you go

 

離れる前に一杯だけ

 

 

Dance with me, it won't kill ya

 

僕と踊ろうよ、減るもんじゃないしさ

 

 

And one for the road

 

最後の酒を交わすんだ

 

 

So why won't you stay a little longer?

 

もう少しだけここに居なよ?

 

 

Dance with me

 

僕と踊ろう

 

 

Dance with me

 

僕と一緒に

 

 

(Mon amour)

 

(僕の愛しい人へ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're putting your jacket on

 

ジャケットを着るキミ

 

 

Oh no, is the moment gone?

 

時間が経つのは一瞬だね?

 

 

Don't wanna regret this one

 

この時を後悔したくないんだ

 

 

Ooh, I wanna know ya

 

ねえ、キミを知りたいんだ

 

 

(I want ya) you're a face I won't forget

 

(キミが欲しいんだ)キミの顔をきっと忘れない

 

 

(I want ya) don't know how much time is left

 

(キミが欲しい)どれだけの時間が残されてるんだろう

 

 

(I want ya) haven't bad a moment yet

 

(キミが欲しいよ)まだその時じゃないんだ

 

 

Ooh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, dance with me, it won't kill ya

 

僕と踊ろうよ、それくらいいいだろ?

 

 

And one for the road

 

最後に一杯飲もうよ

 

 

Dance with me, it won't kill ya

 

一緒に踊ろうよ、死にはしないさ

 

 

And one before you go

 

離れる前に一杯だけ

 

 

Dance with me, it won't kill ya

 

僕と踊ろうよ、減るもんじゃないしさ

 

 

And one for the road

 

最後の酒を交わすんだ

 

 

So why won't you stay a little longer?

 

もう少しだけここに居なよ?

 

 

Dance with me

 

僕と踊ろう

 

 

(Mon amour)

 

(僕の愛しい人へ)

 

 

Dance with me

 

僕と踊ろう

 

 

(Mon amour)

 

(僕の愛しい人へ)

 

 

 

 

 

I know as the night goes on

 

夜が更けていく頃に

 

 

You might end up with someone

 

キミは他の誰かと一緒なのかな

 

 

So why do I bite my tongue?

 

なんで、僕は何も言えないんだろう?

 

 

Oh, I wanna know ya

 

キミのことを知りたいよ

 

 

 

 

 

 

 

Oh, dance with me, it won't kill ya

 

僕と踊ろうよ、それくらいいいだろ?

 

 

And one for the road

 

最後に一杯飲もうよ

 

 

Dance with me, it won't kill ya

 

一緒に踊ろうよ、死にはしないさ

 

 

And one before you go

 

離れる前に一杯だけ

 

 

Dance with me, it won't kill ya

 

僕と踊ろうよ、減るもんじゃないしさ

 

 

And one for the road

 

最後の酒を交わすんだ

 

 

So why won't you stay a little longer?

 

もう少しだけここに居なよ?

 

 

So why won't you stay a little longer?

 

もう少しだけここに

 

 

Woah, woah, yeah

 

 

 

 

So why won't you stay a little longer?

 

もう少しだけここに居てくれないかな?

 

 

So why won't you stay a little longer?

 

もう少しだけここに居なよ?

 

 

(So why won't you stay a little longer?)

 

(もう少しだけ、ここに居てよ)

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow