カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'll Never Break Your Heart~ Backstreet Boys

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Baby, I know you're hunting

 

ベイビー、キミが傷ついてるのは分かってるよ

 

 

Tight now you feel like you could never love again

 

今は、これから先も誰も愛せない気分だろう

 

 

Now all I ask is for a chance to prove that I love you

 

僕がただ1つ欲しいのは、君を愛してるってことを証明できるチャンスなんだ

 

 

From the first day the I saw your smiling face

 

君の笑顔を最初に見た時から

 

 

Honey, I knew that we could be together forever

 

僕達がこれから永遠に一緒に過ごすことなんてわかってたよ

 

 

Ooh when I ask you out

 

僕がデートに誘った時も

 

 

You said no but I found out

 

君は断ったよね

 

 

Darling that you'd been hurt

 

その時、キミは傷ついてたんだ

 

 

You felt like you'd never love again

 

その時のキミは誰も愛せないって思ってたんだね

 

 

 

 

 

 

 

I deserve a try honey just once give me a chance

 

僕は挑戦するんだ、僕にチャンスをくれよ

 

 

And I'll prove this all wrong

 

一度だけでいいからさ

 

 

You walked in, you were so quite to judge

 

僕はこの間違いを証明してみせるよ

 

 

But honey he's nothing like me

 

でも、僕はあいつとは違うから

 

 

I'll never break your heart

 

キミを二度と傷つけたりなんかしない

 

 

I'll never make you cry

 

二度と泣かせることもないよ

 

 

I'd rather die than live without you

 

キミと一緒に居れないのなら、居なくなった方がマシだよ

 

 

I'll give you all of me honey, that's no lie

 

僕の全てをキミへ、嘘なんて1つもないよ

 

 

 

As time goes by you'll get to know me

 

時間が経つと共に、キミは僕のことをもっと知るんだ

 

 

A little more better

 

そうなればもっといいんだけど

 

 

Girl that's the way love goes baby, baby

 

ねえ、キミが自分の気持ちに素直になることを

 

 

And I know you're afraid to let your feelings show

 

怖がってることも僕にはわかってるから

 

 

 

 

 

 

 

I deserve a try honey just once give me a chance

 

僕は挑戦するんだ、僕にチャンスをくれよ

 

 

And I'll prove this all wrong

 

一度だけでいいからさ

 

 

You walked in, you were so quite to judge

 

僕はこの間違いを証明してみせるよ

 

 

But honey he's nothing like me

 

でも、僕はあいつとは違うから

 

 

Darling why can't you see

 

ねえ、キミはどうして分かってくれないの?

 

 

I'll never break your heart

 

キミを二度と傷つけたりなんかしない

 

 

I'll never make you cry

 

二度と泣かせることもないよ

 

 

I'd rather die than live without you

 

キミと一緒に居れないのなら、居なくなった方がマシだよ

 

 

I'll give you all of me honey, that's no lie

 

僕の全てをキミへ、嘘なんて1つもないよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow