カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Put Me Back Together~ Cheat Codes feat Kiiara

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I never met nobody

 

未だに出逢ってない

 

 

Who sees the stars the way you do

 

星達が全てを見ているように

 

 

Nobody that can love me

 

私を愛する人は現れないの

 

 

When I'm stumbling 'round the room

 

部屋の周りで転んだ時

 

 

You put your hands on my body

 

あなたは助けてくれたわ

 

 

And you give me that room

 

そして、部屋を貸してくれた

 

 

And I know that you got me

 

私の帰りも待っててくれた

 

 

When I'm falling into you

 

これがあなたへの恋の始まりなの

 

 

 

 

 

 

 

You take me high, I'm dropping low

 

あなたは私をハイにするの、でも落ちていくのが私

 

 

And you show me places I never know

 

あなたは見知らぬ所へ連れて行ってくれる

 

 

Even when we just running 'round town getting stoned

 

町の周りを走って

 

 

Boy, you put me back together again

 

少年時代に連れ戻してくれる

 

 

A Coca-Cola Hennessey

 

コカ・コーラヘネシー

 

 

Everybody says you're no good for me

 

みんなが似合ってないって言うけど

 

 

But you're my fucked up remedy

 

でもこれが私の治療なの

 

 

Boy, you put me back together again

 

私の心を取り戻してくれるの

 

 

Put me back together again

 

あなたと一緒にね

 

 

 

 

 

When you're laying with me on the car hood

 

車のボンネットに横になって

 

 

Sharing such a sweet dream

 

甘い夢を語り合うの

 

 

You make me feel so classy

 

上品な恋の始まりのよう

 

 

Like I'm an LA queen

 

私はLAクイーンで

 

 

You don't care that I'm broken

 

あなたは私がクレイジーでも気にしない

 

 

You don't care that I'm me

 

それがあなたなの

 

 

You just say that I'm caught in

 

あなたはただ私を捕まえたって言うけど

 

 

Like a of this piece

 

それはまるで作品の一部みたいね

 

 

 

 

 

 

 

You take me high, I'm dropping low

 

あなたは私をハイにするの、でも落ちていくのが私

 

 

And you show me places I never know

 

あなたは見知らぬ所へ連れて行ってくれる

 

 

Even when we just running 'round town getting stoned

 

町の周りを走って

 

 

Boy, you put me back together again

 

少年時代に連れ戻してくれる

 

 

A Coca-Cola Hennessey

 

コカ・コーラヘネシー

 

 

Everybody says you're no good for me

 

みんなが似合ってないって言うけど

 

 

But you're my fucked up remedy

 

でもこれが私の治療なの

 

 

Boy, you put me back together again

 

私の心を取り戻してくれるの

 

 

Put me back together again

 

あなたと一緒にね

 

 

 

 

 

 

 

You take me high, I'm dropping low

 

あなたは私をハイにするの、でも落ちていくのが私

 

 

And you show me places I never know

 

あなたは見知らぬ所へ連れて行ってくれる

 

 

Even when we just running 'round town getting stoned

 

町の周りを走って

 

 

Boy, you put me back together again

 

少年時代に連れ戻してくれる

 

 

A Coca-Cola Hennessey

 

コカ・コーラヘネシー

 

 

Everybody says you're no good for me

 

みんなが似合ってないって言うけど

 

 

But you're my fucked up remedy

 

でもこれが私の治療なの

 

 

Boy, you put me back together again

 

あなたは私の心を取り戻してくれるのよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow