カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Beautiful Thing~ Grace Vanderwaal

 

 

 

You think that you know my heart

私のこと、わかってるつもり?

 

And you probably do

恐らくその通りね

 

That's why I'm always with you

だからいつも一緒

 

I could stay with you for hours

何もない部屋でも

 

In an empty room

何時間でも一緒にいられるわ

 

And never get bored

いつまでも飽きない

 

Never have nothing to do

いつまでも退屈しないの

 

You're my other half

私の半分はお姉ちゃんでできてるの

 

You're what makes me me

私が私でいられるのも

 

What makes me smile

笑顔になれるのもお姉ちゃんのおかげ

 

When I fall down and can't get back, get back, get back up

私が落ち込んで、自分1人で

 

On my feet

立ち直れない時でも

 

Without you here, I am boring

あなたはなくてはならないの

 

Something inside you is triggering

あなたの中の何かが引き金になるの

 

It makes me myself

それが私になるの

 

Makes me funny

私を楽しませてくれる

 

 

 

You're beautiful thing

あなたは綺麗な何かで

 

We're a beautiful thing together

一緒に綺麗になりましょう

 

Even when the weather is low

雨が降ってる日でも

 

You're a beautiful thing

あなたは綺麗になれるわ

 

We're a beautiful thing together

一緒に綺麗になりましょう

 

Even when the weather is low

雨が降ってる日でも

 

 

 

We find the rainbow

一緒に虹を見つけましょう

 

Up in the sky

空を見上げて

 

You'd say, don't you cry, it's all gonna be alright"

『泣かないで、大丈夫』って言ってくれる

 

 

 

If we ever gone through a fight or war that would be bad

もしも私達が戦いや戦争を経験することがあっても、それはダメなこと

 

'Cause you know all of my secrets

だって、あなたは私の全ての秘密を知ってるから

 

But I know all of yours

でも、私はあなたの全てを知ってるわ

 

We makes hours turn into seconds together

一緒に時間を過ごしましょう

 

The weight of the world feel like a feather

この世界の重さは羽のように感じるわ

 

'Cause we're holding it right in our hands

だって、私達はそれを持ってるから

 

You're my other half

私の半分はお姉ちゃんでできてるの

 

You're what makes me me

私が私でいられるのも

 

What makes me smile

笑顔になれるのもお姉ちゃんのおかげ

 

When I fall down and can't get back, get back, get back up

私が落ち込んで、自分1人で

 

On my feet

立ち直れない時でも

 

Without you here, I am boring

あなたはなくてはならないの

 

Something inside you is triggering

あなたの中の何かが引き金になるの

 

It makes me myself

それが私になるの

 

Makes me funny

私を楽しませてくれる

 

 

 

You're beautiful thing

あなたは綺麗な何かで

 

We're a beautiful thing together

一緒に綺麗になりましょう

 

Even when the weather is low

雨が降ってる日でも

 

You're a beautiful thing

あなたは綺麗になれるわ

 

We're a beautiful thing together

一緒に綺麗になりましょう

 

Even when the weather is low

雨が降ってる日でも

 

 

 

You and me together

あなたと私で一緒に

 

We'll forget what we have been told

言われたことも忘れてしまうわ

 

We'll live in our own dream world

私達は自分の世界に住むの

 

You and me, forever

あなたと私は、永遠なの

 

We'll forget what we have been told

言われたことも忘れてしまうわ

 

We'll live in our own dream world

私達は自分の世界に住むの

 

Without you here, I am boring

あなたはなくてはならないの

 

Something inside you is triggering

あなたの中の何かが引き金になるの

 

It makes me myself

それが私になるの

 

Makes me funny

私を楽しませてくれる

 

 

 

You're beautiful thing

あなたは綺麗な何かで

 

We're a beautiful thing together

一緒に綺麗になりましょう

 

Even when the weather is low

雨が降ってる日でも

 

You're a beautiful thing

あなたは綺麗になれるわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow