カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hey~ Afrojack feat Fais

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

I seen the look in your face telling me a story

 

キミの話を、キミの顔を見ながら聞くよ

 

 

You don't have to be alone

 

キミはひとりでいるべきじゃない

 

 

I love to see you smiling

 

僕はキミの笑っているところが好きなんだ

 

 

Why you try to hide it?

 

なんでキミはそれを隠そうとするの?

 

 

Don't you know you've got it all?

 

キミのことを全て分かってるって知らないの?

 

 

I know when you're gone

 

知ってるよ、キミが行ってしまうことは

 

 

You do your thing

 

キミは自分のことをして

 

 

And you live like you want

 

そして、好きなように生きていくんだ

 

 

I know when you're gone

 

わかってる、キミが行ってしまうことは

 

 

You're just looking for a little sign of love

 

キミはただ、小さな愛の合図を探してただけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

I said hey

 

僕は言った

 

 

Won't you come with me?

 

一緒に来てくれないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだ

 

 

Hey, won't you stay with me?

 

一緒に住まないか?って

 

 

I say hey-ey, hey-ey

 

言ったんだ

 

 

I said hey

 

言ったんだよ

 

 

Won't you come with me?

 

僕と一緒に来てくれないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだ

 

 

Hey, won't you stay with me?

 

一緒に住まないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだよ

 

 

 

 

See the way you moving

 

キミを動かせる方法を教えてよ

 

 

No need for introducing

 

さわりなんて必要ないから

 

 

You're everything a man could want

 

キミは男の望むものを兼ね備えてる

 

 

You and I, we both know

 

キミと僕は、どっちも知ってる

 

 

Only one with this course

 

ただ1つ、その方法は

 

 

Baby let me take you home

 

ベイビー、家に送らせて欲しいんだ

 

 

You do your thing

 

キミは自分自身のことをして

 

 

And you live like you want

 

好きなように生きていくんだ

 

 

I know when you're gone

 

言ってしまうことは、わかってる

 

 

You're just looking for a little sign of love

 

キミはただ、小さな愛の合図を探してただけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

I said hey

 

僕は言った

 

 

Won't you come with me?

 

一緒に来てくれないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだ

 

 

Hey, won't you stay with me?

 

一緒に住まないか?って

 

 

I say hey-ey, hey-ey

 

言ったんだ

 

 

I said hey

 

言ったんだよ

 

 

Won't you come with me?

 

僕と一緒に来てくれないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだ

 

 

Hey, won't you stay with me?

 

一緒に住まないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだよ

 

 

I said hey

 

言ったんだ

 

 

I said hey

 

僕は言った

 

 

Won't you come with me?

 

一緒に来てくれないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだ

 

 

Hey, won't you stay with me?

 

一緒に住まないか?って

 

 

I say hey-ey, hey-ey

 

言ったんだ

 

 

I said hey

 

言ったんだよ

 

 

Won't you come with me?

 

僕と一緒に来てくれないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだ

 

 

Hey, won't you stay with me?

 

一緒に住まないか?って

 

 

I said hey-ey, hey-ey

 

僕は言ったんだよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow