カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Flashlight~ Jessie J

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

When tomorrow comes I'll be on my own

 

明日が来れば、また独りなの

 

 

Feeling frightened up the things that I don't know

 

怯えることだってあるの、私の知らないこと

 

 

When tomorrow comes tomorrow comes tomorrow comes

 

明日が来れば、明日が来れば

 

 

And though the road is long I look up to the sky

 

長い道だとしても空を見上げるの

 

 

In the dark I found, I stop and I won't fly 

 

暗闇の中でわかったわ、飛ぶんじゃなくて立ち止まるの

 

 

And I sing along, I sing along, then I sing along

 

そして、私は歌う一緒にね

 

 

 

 

 

 

 

 

I got all I need when I got you and I

 

あなたといることが、私にとって必要なの

 

 

I look around me, and see sweet life

 

周りを見渡せば幸せな生活で

 

 

I'm stuck in the dark but you're my flashlight

 

暗闇の中でも、あなたが私の光になるの

 

 

You're gettin' me, gettin' me through the night

 

あなたが私を夜から救い出してくれるの

 

 

Can't stop my heart when you shining' in my eyes

 

私の目にあなたの光が届けば、何も心配いらないわ

 

 

Can't lie, it's a sweet life

 

嘘じゃなくて、幸せな生活がそこにあるの

 

 

I'm stuck in the dark but you're my flashlight

 

暗闇の中でも、あなたが私の光

 

 

You're gettin' me, gettin' me through the night

 

あなたが私を夜から救い出してくれるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I see the shadows long beneath the mountain top

 

山頂から長く伸びる影

 

 

I'm not the afraid when the rain won't stop

 

雨が止まなくても私は怖くなんかない

 

 

Cause you light the way

 

だって、あなたが道を照らしてくれるからね

 

 

You light the way, you light the way

 

あなたが照らして導いてくれるから

 

 

 

 

 

 

 

I got all I need when I got you and I

 

あなたといることが、私にとって必要なの

 

 

I look around me, and see sweet life

 

周りを見渡せば幸せな生活で

 

 

I'm stuck in the dark but you're my flashlight

 

暗闇の中でも、あなたが私の光になるの

 

 

You're gettin' me, gettin' me through the night

 

あなたが私を夜から救い出してくれるの

 

 

Can't stop my heart when you shining' in my eyes

 

私の目にあなたの光が届けば、何も心配いらないわ

 

 

Can't lie, it's a sweet life

 

嘘じゃなくて、幸せな生活がそこにあるの

 

 

I'm stuck in the dark but you're my flashlight

 

暗闇の中でも、あなたが私の光

 

 

You're gettin' me, gettin' me through the night

 

あなたが私を夜から救い出してくれるの

 

 

 

 

 

You're my flash light, you're my flash light

 

あなたが私を、救い出してくれるの

 

 

 

 

 

 

 

I got all I need when I got you and I

 

あなたといることが、私にとって必要なの

 

 

I look around me, and see sweet life

 

周りを見渡せば幸せな生活で

 

 

I'm stuck in the dark but you're my flashlight

 

暗闇の中でも、あなたが私の光になるの

 

 

You're gettin' me, gettin' me through the night

 

あなたが私を夜から救い出してくれるの

 

 

Can't stop my heart when you shining' in my eyes

 

私の目にあなたの光が届けば、何も心配いらないわ

 

 

Can't lie, it's a sweet life

 

嘘じゃなくて、幸せな生活がそこにあるの

 

 

I'm stuck in the dark but you're my flashlight

 

暗闇の中でも、あなたが私の光

 

 

You're gettin' me, gettin' me through the night

 

あなたが私を夜から救い出してくれるの

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow