カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Who's Laughing Now~ Ava Max

 

 

 



 

 

Never knew the sting of a stranger

 

人の心の痛みなんて知らないんでしょ?

 

 

Never felt the words like a razor

 

言葉が相手を傷つける凶器になるってことも

 

 

But I won't give a damn 'bout it later

 

でも私は後でやり返すつもりもなくて

 

 

All the little digs doesn't matter

 

ちょっとした失敗は気にしない

 

 

Writin' down a brand new chapter

 

新しい章を書いていけばいいだけよ

 

 

Where there's only love, never anger

 

怒りなんてないわ、愛だけの章をね

 

 

So lonely in your bed

 

あなたはベッドで一人きり

 

 

Does breakin' me make you feel good?

 

私を傷つけていい気分?

 

 

Guess you don't understand

 

わかってないんでしょうね

 

 

What goes around, comes around

 

悪い行いは自分に返ってくるって事

 

 

 

 

Don't ya know that I'm stronger?

 

私が強いって事知らない?

 

 

Don't ya see me in all black?

 

私が今も暗闇にいると思ってる?

 

 

Don't ya cry like a baby

 

赤ちゃんみたいに泣いたりして

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Who's laughing now?

 

今、笑ってるのはどっちかしら?

 

 

Know that it's over

 

もう終わったの

 

 

Don't ya know I won't call back?

 

電話をかけ直したりしないわよ?

 

 

Don't ya cry like a baby

 

赤ちゃんみたいに泣いたりして

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Who's laughing now?

 

今、笑ってるのはどっちかしら?

 

 

 

 

 

 

 

You'll never see me blue, never bleedin'

 

落ち込んで血を流してる姿なんて見せないわ

 

 

Hope you understand how I'm feelin'

 

私の気持ちをわかってくれたらいいけど

 

 

I'm turnin' off my phone like I'm leaving (bye)

 

もうお別れって感じで、携帯は切っちゃう

 

 

Pushed me to the edge, now it's over

 

精神的に追い込まれるのも、もう終わりで

 

 

Shuttin' off the hate, gettin' closure

 

ヘイトは追い払うわ

 

 

This will be the dust when I'm older

 

歳を取ればこれもくだらない思い出になる

 

 

So lonely in your bed

 

だから、あなたはベッドで一人きり

 

 

Does breakin' me make you feel good?

 

私を傷つけていい気分かしら?

 

 

Guess you don't understand

 

わかってないんでしょうね

 

 

What goes around, comes around

 

悪い行いは自分に返ってくるって事

 

 

 

 

Don't ya know that I'm stronger?

 

私が強いって事知らない?

 

 

Don't ya see me in all black?

 

私が今も暗闇にいると思ってる?

 

 

Don't ya cry like a baby

 

赤ちゃんみたいに泣いたりして

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Who's laughing now?

 

今、笑ってるのはどっちかしら?

 

 

Know that it's over

 

もう終わったの

 

 

Don't ya know I won't call back?

 

電話をかけ直したりしないわよ?

 

 

Don't ya cry like a baby

 

赤ちゃんみたいに泣いたりして

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Who's laughing now?

 

今、笑ってるのはどっちかしら?

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Who's laughing now?

 

今、笑ってるのはどっちかしら?

 

 

 

 

 

 

 

It's comical, hysterical

 

まるでコメディね、いかれてる

 

 

So ridiculous, think you messed me up

 

私がおかしくなったと思ってるでしょ

 

 

 

 

Don't ya know that I'm stronger?

 

私が強いって事知らない?

 

 

Don't ya see me in all black?

 

私が今も暗闇にいると思ってる?

 

 

Don't ya cry like a baby (oh)

 

赤ちゃんみたいに泣いたりして

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Who's laughing now?

 

今、笑ってるのはどっちかしら?

 

 

Know that it's over

 

もう終わったの

 

 

Don't ya know I won't call back? (call back)

 

電話をかけ直したりしないわよ?

 

 

Don't ya cry like a baby

 

赤ちゃんみたいに泣いたりして

 

 

Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha

 

 

 

 

Who's laughing now?

 

今、笑ってるのはどっちかしら?

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow