カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blow Your Mind~ Dua Lipa

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I know it's hot

 

イイ感じ

 

 

I know we've got

 

お金じゃ買えない何かを

 

 

Something that money can't buy

 

持ってる私達

 

 

Fighting to fifths

 

どこまでも行ける

 

 

Biting your lip

 

あなたの唇を噛んで

 

 

Loving too late in the night

 

一晩中こうやって愛し合ってるの

 

 

 

 

 

 

 

Tell me I'm too crazy

 

ねえ、私の頭がおかしいって思ってる?

 

 

You can't tame me, can't tame me

 

あなた好みにおとなしくなんてしないわ

 

 

Tell me I have changed

 

私が変わってたら教えてよ

 

 

But I'm the same me, old same me

 

でも、ホントの中身は変わってないの

 

 

Inside

 

中身はね

 

 

Hey!

 

 

 

 

If you don't like the way I talk, then why am I on your mind?

 

私の話し方が嫌って言いながらも、私のこと気にしてる?

 

 

If you don't like the way I rock, then finish your glass of wine

 

私の歌い方が嫌って言いながらも、ワインを飲む手が止まってるわ

 

 

We fight and we argue, you'll still love me blind

 

私達が喧嘩になっても、あなたは私に惚れてるの

 

 

If we don't mess this whole things up

 

私達が致命的なミスをしない限り

 

 

Guaranteed, I can blow your mind

 

いつでもあなたを夢中にさせられるの、私には分かるわ

 

 

Mwah!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign

 

今夜、私は生き生きしてるの、お金なんて無くても

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつでもあなたを夢中にさせられるわ、私には分かる

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign

 

今夜の私は生き生きしてるわ、お金なんて無くても

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつでもあなたを夢中にさせられるから、私には分かる

 

 

(Mwah, mwah, mwah, mwah...)

 

 

 

 

Yeah, I'm so bad

 

ねえ、こんないい女

 

 

Best that you've had

 

今までいた?

 

 

I guess you're digging the show

 

私のステージが好きなんでしょ?

 

 

Open the door

 

ドアを開けて

 

 

You want some more

 

もっと見せてあげる

 

 

When you wanna leave, let me know

 

帰りたいんなら、そう言っていいわ

 

 

 

Tell me I'm too crazy

 

ねえ、私の頭がおかしいって思ってる?

 

 

You can't tame me, can't tame me

 

あなた好みにおとなしくなんてしないわ

 

 

Tell me I have changed

 

私が変わってたら教えてよ

 

 

But I'm the same me, old same me

 

でも、ホントの中身は変わってないの

 

 

Inside

 

中身はね

 

 

Hey!

 

 

 

 

If you don't like the way I talk, then why am I on your mind?

 

私の話し方が嫌って言いながらも、私のこと気にしてる?

 

 

If you don't like the way I rock, then finish your glass of wine

 

私の歌い方が嫌って言いながらも、ワインを飲む手が止まってるわ

 

 

We fight and we argue, you'll still love me blind

 

私達が喧嘩になっても、あなたは私に惚れてるの

 

 

If we don't mess this whole things up

 

私達が致命的なミスをしない限り

 

 

Guaranteed, I can blow your mind

 

いつでもあなたを夢中にさせられるの、私には分かるわ

 

 

Mwah!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(And tonight I'm alive, ain't a dollar sign)

 

(今夜の私は生き生きしてるの、お金なんて無くても)

 

 

(Guaranteed, I can blow your mind, mwah)

 

(いつでもあなたを夢中にさせられるわ、私には分かる)

 

 

(And tonight I'm alive, ain't a dollar sign)

 

(今夜の私は生き生きしてるの、お金なんて無くても)

 

 

(Guaranteed, I can blow your mind, hey!)

 

(いつでもあなたを夢中にさせられるの、私には分かるわ)

 

 

 

 

 

 

 

Tell me I'm too crazy

 

ねえ、私の頭がおかしいって思ってる?

 

 

You can't tame me, can't tame me

 

あなた好みにおとなしくなんてしないわ

 

 

Tell me I have changed

 

私が変わってたら教えてよ

 

 

But I'm the same me, old same me

 

でも、ホントの中身は変わってないの

 

 

Inside

 

中身はね

 

 

Hey!

 

 

 

 

Mwah!

 

 

 

 

If you don't like the way I talk, then why am I on your mind?

 

私の話し方が嫌って言いながらも、私のこと気にしてる?

 

 

If you don't like the way I rock, then finish your glass of wine

 

私の歌い方が嫌って言いながらも、ワインを飲む手が止まってるわ

 

 

We fight and we argue, you'll still love me blind

 

私達が喧嘩になっても、あなたは私に惚れてるの

 

 

If we don't mess this whole things up

 

私達が致命的なミスをしない限り

 

 

Guaranteed, I can blow your mind

 

いつでもあなたを夢中にさせられるの、私には分かるわ

 

 

Mwah!

 

 

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign

 

今夜、私は生き生きしてるの、お金なんて無くても

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつでもあなたを夢中にさせられるわ、私には分かる

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign

 

今夜の私は生き生きしてるわ、お金なんて無くても

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつでもあなたを夢中にさせられるから、私には分かる

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow