カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Promises~ Nero

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You got me so wild

 

あなたは私を夢中にさせるの

 

 

How can I ever deny

 

これは否定出来ない

 

 

You got me so high

 

あなたと一緒に居ると

 

 

So high I cannot feel the fire

 

とても楽しいの、何もかも忘れてしまうくらいに

 

 

And you keep telling me

 

そして、あなたは私に言うわ

 

 

Telling me that you'll be sweet

 

優しくしてくれるって

 

 

And you'll never want to leave my side

 

私の側を離れるなんて絶対思わないって

 

 

As long as I don't break these...

 

ただ、それには条件があるって言ったわね

 

 

 

 

 

 

Promises, and they still feel all so wasted on myself (×4)

 

それは私が約束を守るならって言う条件

 

 

 

 


 



 

 

You got me so wild

 

あなたは私を夢中にさせるの

 

 

Why should I be so surprised?

 

そんなに驚くことじゃないわ?

 

 

You got me so high

 

あなたと居ると飽きないの

 

 

Don't you see it in my eyes?

 

私の目を見れば分かるでしょ?

 

 

And you keep telling me

 

そして、あなたは言うの

 

 

Telling me that you'll be sweet

 

優しくしてくれるって

 

 

And you'll never want to leave my side

 

私の側を離れようなんて絶対思わないって

 

 

As long as I don't break these...

 

ただ、それには条件があるって言ってたわね

 

 

 

 

 

 

 

Promises, and they still feel all so wasted on myself (×4)

 

それは私が約束を守るならって言う条件

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They are so wasted on myself (×8)

 

私自身が約束を守るって言う条件

 

 

Promises, and they still feel all so wasted on myself (×4)

 

約束を、そんなこと私にとっては無意味なの

 


 

  

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow